סמל ערן אלוני ז"ל, בן 19 מאופקים, לוחם בגדוד 51 של חטיבת גולני, נפל אתמול (רביעי) בקרב בצפון רצועת עזה. "היה חייכן, אהב את חבריו, וחבריו הקיפו אותו באהבה", סיפרו עליו. הוא היה חבר בקבוצת שביל ישראל וטייל לאורך כל שנות נעוריו עם חבריו בשבילים. התנדב באופן קבוע ועשה זאת באהבה.

ערן רצה להיות לוחם. אז כשסיים את לימודיו בבית הספר, התגייס לחטיבת גולני כמו שרצה, לגדוד 51, והיה חובש קרבי. לפני הצבא למד בתיכון "אמירים" שבאופקים בכיתה מדעית טכנולוגית, ובכיתה ט' עבר לכיתת מנהיגות "נחשון". "הפגישה האחרונה שלנו איתו הייתה כשהגדוד התארח בבית הספר שלנו. הוא כל כך שמח לראות את הצוות. לאורך כל התקופה שאלנו לשלמו דרך הרס"ר של הגדוד. עד הבוקר הארור היום", מספרים בבית הספר בו למד.

משפחתו של ערן הגיעה לאופקים לפני כשש שנים במסגרת פרויקט השוטרים. אביו, סגן ניצב דורון אלוני, הוא ‏מפקד ימ"ר לכיש. ערן האח האמצעי מבין שלושה, בן לדורון וג'ני.

אביו של ערן, דורון, נפצע ביום הטבח כשיצא מביתו באופקים לחלץ צעירים מהמסיבה ברעים, ביניהם גם בנו הצעיר. חברו הטוב של סנ"צ דורון, ג'יי אר דוידוב ז"ל, מפקד תחנת רהט, נפל לנגד עיניו במהלך חילופי אש מול המחבלים בניסיונות החילוץ. בנו הצעיר של דורון שרד את המתקפה ב-7 באוקטובר, אך אמש הוא התבשר על הנורא מכל. הבן האמצעי שלו, ערן אלוני, נפל בקרב על הגנת המולדת.

הבוקר פורסם שמו, ושמותיהם של 10 הרוגים בקרבות ברצועה. מאז תחילת המלחמה נפלו 116 חיילים בקרבות בעזה.