שר הביטחון יואב גלנט נשא הערב (רביעי) דברים, ביומה ה-68 של המלחמה, שהחלה לאחר הטבח הרצחני של מחבלי החמאס בישראל. הוא התייחס לנפילתו של סא"ל תומר גרינברג ז"ל, אמש בקרבות ברצועה. "הגעתי מהלווייתו של תומר גרינברג אשר נפל בקרב בעזה, יחד עם תשעה לוחמים נוספים. ליד חלקת הקבר של תומר, נוספו במהלך החודשים האחרונים קברים רבים חדשים".

קיבוץ ניר יצחק הודיע: טל חיימי שהוגדר כחטוף - נרצח ב-7 באוקטובר
לא רק בעזה: פירי מנהרות אותרו במהלך המבצע בג'נין

"86 חללים, 86 קברים חדשים נוספו בהר הרצל בלבד, מאז מתקפת הרצח של ה-7 באוקטובר. מחיר כבד, אבל המטרה שלשמה נפלו, אין ראויה ממנה. לצד ניהול המלחמה, אני עוקב מקרוב כמעט מדי יום, אחרי הסיפורים של הנופלים", הוסיף. 

כמו כן, התייחס לגל ז"ל, בנו של הרמטכ"ל לשעבר וחבר קבינט המלחמה גדי איינקוט: "עם ישראל עקב בשבוע החולף בגאווה ובהוקרה אחרי גל איזנקוט ז"ל, לוחם המילואים שנפל בקרב, בנו של הרמטכ"ל לשעבר גדי אייזנקוט. לפיד הגבורה עובר מדור לדור. כל אחד מהנופלים הוא חיים שלמים. את הסיפורים מלוות תמונות. תמונה אחת משכה את תשומת לבי היום באופן מיוחד, תמונתו של סגן אלוף תומר גרינברג, כשהוא מניף את בתו הקטנה ארבל מחייכת, חיוך שמסגיר עד כמה היא אוהבת את אביה".

הוא חזר לאירועי הטבח: "כפי שלוחמי הגדוד לא עזבו את נחל עוז עד שחיסלו את המחבל האחרון, כך לא יסיימו עד שיחסלו את האחרון שג'אעיה". 

עוד הוסיף: "רצועת עזה התגלתה כבסיס הטרור הגדול בעולם. למען הנופלים, למען אלה החיים והמשך קיומו של עם ישראל, חובתנו להשלים את המשימה הכבדה הניצבת לפנינו. להתמיד וללכת בדרך הקשה והכואבת, אותה פילסו לנו הנופלים".