קלסר ובו חומרים מסווגים בנוגע להתערבות הרוסית בבחירות בארה"ב בשנת 2016 נעלם במהלך ימיו האחרונים של הנשיא לשעבר דונלד טראמפ בבית הלבן, כך דווח ב-CNN. עוד על פי הדיווח, היעלמותו הובילה לבהלה גדולה בקרב קהילת המודיעין האמריקאית. 

טרור ימי: התקיפות בים האדום גורמות לכאוס במסחר העולמי
ישראל תשנה מדיניות בתימן? ״הייתי מוריד עליהם 300 טון פצצות״ | מיוחד

בקרב רבים, קיים החשש כי הנשיא הרוסי ולדימיר פוטין, פעל לסייע לטראמפ להיבחר לתפקיד ולהיכנס לבית הלבן. יום לפני סיום כהונתו של טראמפ, הוא הוציא צו המבטל את הסיווג של רוב תכולת הקלסר, מה שמגביר את החשש להתנהלות לא תקינה בסוגיה. 

בתחילת חודש אוגוסט אשתקד, פשטו סוכני FBI על מאר-א-לאגו, בית הנופש של הנשיא לשעבר, הממוקם בפאלם ביץ' שבפלורידה . "נמצאת כעת במצור, לאחר שקבוצה גדולה של סוכני FBI פשטו עליה וכבשו אותה". לדבריו, "הפשיטה הייתה ללא הודעה מוקדמת, והם אפילו פרצו לכספת שלי", טען אז טראמם. 

לארה טראמפ, כלתו של טרמפ, אמרה כי "הוא המום כמו כולם". היא סיפרה ששוחחה עמו מוקדם יותר, והוסיפה כי "כולם שיתפו פעולה עם ה-FBI בנוגע למסמכים שהיו בסימן שאלה". "הם מפחדים שהוא הולך להכריז בכל יום על כך שהוא מתמודד לנשיאות ב-2024, וזו דרך נוחה מאוד לזרוק עוד קצת בוץ על דונלד טראמפ, כאילו הם לא עשו מספיק", תקפה כלתו את הגורמים השונים.