אירוע חריג בתכניתה של אילה חסון בכאן 11: צביקה מור, שבנו איתן נחטף לרצועת עזה, ואלון נמרודי, אביו של החייל תמיר נמרודי שנחטף גם הוא על ידי חמאס, התעמתו בשידור על רקע המגעים להתנעת עסקת חטופים חדשה. לאחר העימות פרץ מור בבכי לאחר שנמרודי פנה לעברו בעיצומו של הוויכוח בין השניים, ואמר: "צביקה, אם אתה ויתרת על הבן שלך... אני לא מוותר על הבן שלי". 

מור החל להסביר מדוע הוא חושב שהתנהלות חלק ממשפחות החטופים עלולה לפגוע במאמצים להשבתם, ואביו של תמיר נמרודי מיהר להגיב לכך. "צביקה, אם הבן שלך היה שם בשבי, היית מגיב באותה צורה?", שאל נמרודי, ומור מיהר להבהיר: "הבן שלי חטוף בעזה, על מה אתה מדבר? יש כאן 7 מיליון יהודים שחמאס וחיזבאללה רוצים לשחוט, ואנחנו קודם כל צריכים להבטיח את ביטחונם של 7 מיליון יהודים שגרים פה, ושל מי שיהיה פה בדורות הבאים. תוך כדי זה לדאוג לחטופים בכל דרך בשקט ובצנעה. להראות לאויב שלא אכפת לנו, אבל מאחורי הקלעים לעשות הכל כדי להחזיר את החטופים בריאים ושלמים". 

נמרודי השיב: "שקט וצנעה זה לא משהו שמאפיין את ראשי המדינה שלנו מאז האסון שהתחולל ב-7 באוקטובר. אנחנו בסיטואציה מהגיהנום, ואני מצטער שאני אומר את זה. צביקה, אם אתה ויתרת על הבן שלך, אז אני לא מוותר על הבן שלי. אני לא מוכן לשמוע דברים כאלה, ולדעתי אתה במיעוט מוחלט בעמדה הזו. הדברים שאמרת הם דברי רהב". 

"אתה באמת צריך להצטער על זה, איך אתה לא מתבייש לומר שאמרתי את זה? אתה פשוט לא מקשיב", השיב מור. "את דף המסרים שמישהו בתל אביב הכין לך אתה קורא לי מול העיניים. אתה לא מתבייש?".