דובר צה"ל הותיר היום (שני) לפרסום כי ניתאי מייזלס, לוחם שריון בחטיבת המחץ נפל בקרב בצפון רצועת עזה. 

"באורך של 45 ק"מ": מה אפשר לספר על רשת המנהרות של חיזבאללה?
"כנס לפעולה מיידית": כך נראות התקיפות המשותפות של חילות האוויר, הים והיבשה בעזה

רס"ר ניתאי מייזלס, בן 30 בנופלו, הותיר אחריו שני הורים- איתן ואיילה, שתי אחיות ואח. מייזלס תושב העיר רחובות בוגר ישיבת הדרום ומכינת עוצם, התחנך וחינך בתנועת הצופים. התנדב כנער וכבוגר במד"א, שירת בשריון ביחידה מובחרת, אהב את הארץ וטייל בה לאורכה ולרוחבה בכל רגע פנוי. חיוכו הרחב וליבו הטוב האירו את כל הסובבים. לחם במילואים בשריון משמחת תורה, ונפל בקרב מתוך תחושת שליחות עמוקה ולמען אחדות העם. הותיר אחריו זוג הורים, שתי אחיות ואח והמון אחיינים אוהבים ומתגעגעים.

רס״ר ניתאי מייזלס ז''ל (צילום: באדיבות המשפחה)
רס״ר ניתאי מייזלס ז''ל (צילום: באדיבות המשפחה)

ראש העיר רחמים מלול: ״אנו מחבקים את משפחת מייזלס בשעה קשה זו, על האובדן העצום של ניתאי, לוחם אמיץ שהאיר את סביבתו בליבו הטוב ובעשייה ונתינה. אנו שולחים להוריו ולכל המשפחה תנחומים מקרב לב ומשתתפים בצערם הגדול״

‏מעיריית רחובות נמסר: "העירייה משתתפת בצערה הענק של משפחת מייזלס על מותו של רס״ר ניתאי מייזלס הי״ד. ‏תושבי העיר מתבקשים להגיע בשעה 12:00 עם דגלי ישראל לאורך רחוב גורודסקי החל מכיכר סירני פינת גורודסקי ועד לבית העלמין ההלוויה תתקיים בבית העלמין הצבאי בשעה 13:00. ניידות השיטור העירוני ילוו את הרכב הצבאי, שייסע באיטיות, בדרכו האחרונה של ניתאי הי״ד נבקש מהנוהגים בדרך לגלות סבלנות בדקות אלו. העיר רחובות כולה מתאבלת יחד עם  ובני משפחת מייזלס על האובדן העצום. יהי זכרו ברוך!".