עיתונאי אשר מקורב לחזיבאללה מסר היום (שישי) לעיתון הערבי אל-אח'באר כי ישראל צריכה להתכונן למכה חזקה מאוד מארגון הטרור בלבנון. "האיוב הציוני צריך להתכונן ולדעת שחיזבאללה עומד להשיב מכת אש חזקה בעומק המדינה". עוד הוא הוסיף כי "ישראל טועה בהערכות שלה על הארגון".

לאחר חיסול אל עארורי: לבנון הגישה תלונה נגד ישראל למועצת הביטחון
באל ג'זירה חוגגים על הסערה בקבינט: "מה שקרה דומה לטבח ברמטכ"ל"

מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה הודיע כי הוא נואם היום וצפוי להתייחס לפעולות ישראל בלבנון. הדיווח של העיתונאי המקורב לחיזבאללה אמנם נוגד את דיווח ה"אקונומיסט", שפורסם אתמול, בו נטען כי כוחות חיזבאללה נסוגו מגדר הגבול, למרחק של 3-2 ק"מ ממנו. על פי הדיווח, מדובר ב"נסיגה טקטית" אמנם, אך מדובר באיתות לישראל ולארה"ב שארגון הטרור השיעי מעוניין להימנע ממלחמה כוללת.

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

תקיפת תשתית צבאית של ארגון הטרור חיזבאללה. קרדיט: דובר צה"ל (צילום :דובר צה"ל)

ביום רביעי האחרון, מזכ"ל חיזבאללה נסראללה, נאם והתייחס לחיסולו של סגן מנהיג חמאס, סאלח אל-עארורי, אשר נהרג בעקבות ירי טילים שנורו למשרדו על ידי כטב"מ בשכונת דאחייה שבביירות. בדבריו, קרא כי במידה וישראל תחל מלחמה בלבנון, חיזבאללה יגיב בחוזקה: "אם האויב יפתח במלחמה על לבנון, הלחימה שלנו תהיה ללא תקרות, גבולות, כללים ובקרות. מי שחושב על מלחמה איתנו יתחרט, כי מלחמה איתנו היא מאוד מאוד יקרה. מה שקרה אתמול בפרברי הדרום לא יישאר ללא מענה או ללא עונש", איים.

בעקבות החיסול, בכיר בחיזבאללה איים כי ארגונו ינקום על חיסולו של עארורי, אך יעשה זאת "באופן מחושב על מנת לא להעניק לישראל את מבוקשה", לדבריו.