מלחמת חרבות ברזל: מטח רקטות נורה בשעות אחר הצהריים (ראשון) לעבר קרית שמונה, זרעית ויישובים נוספים. תושבים דיווחו על סדרה של פיצוצים עזים שנשמעו בגליל. ערוץ אל-מיאדין הלבנוני דיווח כי בוצע ירי לעבר מטולה ולעבר מוצב צבאי במערב הגזרה. במטולה אותרה בהמשך פגיעה ישירה במבנה.

לוחמי צה"ל תקפו חוליית מחבלים שזוהתה במרחב מרווחין. כמו כן, צה"ל תקף באמצעות מטוסי קרב של חיל האוויר מספר מטרות צבאיות של ארגון הטרור חיזבאללה. כך הותר היום (ראשון) לפרסום. בעקבות תקיפות צה"ל, שר החינוך הלבנוני הודיע על סגירת מוסדות חינוך רשמיים ופרטיים באזור הגבול הדרומי.

ייתכן שנגיע למצב שנחריב את כל הכפרים בדרום לבנון | אלון בן דוד

בין מטרות חיזבאללה שהותקפו, היו מבנים בהם זוהו פיצוצי משנה המעידים על הימצאות אמצעי לחימה בהם, במרחבים לבונה, מג'דל זון ובינת ג'בל שבדרום לבנון. בצה"ל ציינו כי אמש לוחמי ההגנה האווירית יירטו מטרה אווירית עוינת שחדרה לשטח ישראל משטח לבנון במרחב אבן מנחם.

צפו בפעילות צה"ל בלבנון:

תקיפת מטרות חיזבאללה בלבנון, דובר צה"ל (צילום :דובר צה"ל)

צפו בתיעודי הפיצוצים בדרום לבנון:

תקיפה בדרום לבנון. צילום: רשתות חברתיות, שימוש לפי סעיף 27 א
אתמול פרסם ארגון הטרור חיזבאללה אזהרה חריגה לתושבי דרום לבנון: "אנו קוראים לעמנו, מתוך דאגה לביטחונם, להתרחק מנקודות העימות, ולא להתאסף בקרבתן". עוד נמסר בהצהרה: "האויב שב ופושט על אותם מקומות ממוקדים בפרקי זמן קצרים".
מוקדם יותר אתמול, שיגר ארגון הטרור השיעי עשרות רקטות לעבר שטח ישראל, כשטען כי פגע גם בבסיס היב"א במירון, המכונה "העיניים של המדינה". לאחר ירי הרקטות המאסיבי לעבר יישובי הצפון, צה"ל השיב בתקיפות נרחבות בדרום לבנון. רשת "סקיי ניוז" בערבית דיווחה כי אחת התקיפות באזור זהרני, הייתה ניסיון לחסל בכיר בארגון חיזבאללה.
תקיפה בדרום לבנון. צילום: רשתות חברתיות, שימוש לפי סעיף 27 א