ברשתות הערביות דיווחו על כטב"מ ישראלי אשר תקף רכב בדרום לבנון. על פי הדיווחים, הכטב"מ כוון לעבר מכונית בוואדי אל-חוג'יר שבדרום המדינה וחיסל את השלושה שנכחו ברכב. אחד המחוסלים בתקיפה הוא חסן עבד אל חוסיין איסמעיל, מפקד מרחב דרום של הכוח האווירי בחיזבאללה, שאחראי בין היתר על שיגור המל"טים לישראל. בתוך כך, חיזבאללה הודיע על ההרוג ה-158 שלו מתחילת המלחמה, כולל השלושה שחוסלו מאז שעות הבוקר.

חסן עבד אל חוסיין איסמעיל (צילום: רשתות ערביות)
חסן עבד אל חוסיין איסמעיל (צילום: רשתות ערביות)

מספר שעות לאחר תקיפת הרכב, בזמן הלוויתו של מפקד השטח הבכיר בכוח רדואן של החיזבאללה וויסאם טאוויל שחוסל אתמול, טיל נוסף כוון לעבר ח'רבת סלם שבלבנון, אשר פגע בסמוך לבית אחיו של בכיר החיזבאללה. על פי דיווחים, ארבעה נפצעו בתקיפה.

ניסיון חיסול בהלווית בכיר החיזבאללה (צילום :רשתות ערביות)

שתי התקיפות יוחסו לישראל.

מיקום התקיפה בוואדי אל חוג'יר שבדרום לבנון:

אמש חוסל, כאמור, בתקיפה שמיוחסת לישראל בדרום לבנון ג'וואד א-טוויל, מפקד שטח בכיר בכוח רדואן של החיזבאללה. הוא חוסל בעת שנסע ברכבו בכפר ח'ירבת סלם. רק לפני מספר שבועות התמנה הטרוריסט שהיה מקורב לחסן נסראללה, לתפקיד במסגרת ארגון הטרור. בחיזבאללה אישרו את דבר החיסול.

חיסולו של אל-טאוויל אתמול העלה את סוגיית הדלפת המידע למודיעין הישראלי על מנהיגות השטח של חיזבאללה. לדעת רבים, לא ניתן להשיג זאת מבלי לחדור לשורות ארגון הטרור. בלבנון אומרים כי ברור שמידע מודיעיני זולג לישראל, מה שמאפשר לה להפנות תקיפות נגד גורמים מובילים מחיזבאללה וחמאס, כפי שקרה עם חיסולו של סגן ראש לשכת חמאס, סאלח אל-ערורי.