כתב חדשות 13 אור הלר, התראיין הבוקר (רביעי) ב-103FM, והתייחס לאסון המשאית הקשה ברצועה. "לא נכון לקרוא לזה אסון המשאית, כי כאשר אירע הפיצוץ הנורא חומרי הנפץ כבר נפרקו מהמשאית", ציין. 

אור הלר על האסון ברצועה: "לא הייתה רשלנות, שרשרת אירועים נוראית"
בחסות המערב: כך מורי אונר"א שיבחו את טבח החמאס ב-7 באוקטובר

עוד הוסיף בנוגע לאירוע: "בדיוק, אנחנו מדברים על מנהרה אסטרטגית של החמאס, מנהרה שבה החמאס הקים מפעל לייצור רקטות ואמצעי לחימה. הביאו גם אותנו לשם שלשום אחר הצהריים, משלחת של כתבים צבאיים, הביאו אותנו כדי לראות את המנהרה הזו רגע לפני שמפוצצים אותה".

הלר טען כי האירוע הקשה לא אירע עקב מחדל כזה או אחר שהתקיים: "אנחנו מדברים על שרשרת נוראית של אירועים שגרמה פה לפיצוצים. תאונה נוראית וטראגית. אנחנו נמצאים שם כמה עשרות מטרים מהאירוע, פתאום שומעים בום אדיר, רואים את פטריות העשן וכשאנחנו שואלים את לוחמי גולני מה זה הם אומרים שזה אולי תקיפת חיל אוויר. אף אחד לא הבין מה זה הפיצוץ הזה. היו שם עשרות טונות של חומר נפץ שהתפוצצו והפיצוצים נשמעו למרחוק, וככל שעברו השניות והדקות הבינו שמדובר בתאונה נוראית. לומדים את הלקחים שלה עכשיו כדי להפיץ אותם לכל שאר היחידות ההנדסיות ברצועה".

על התמונה הכללית ברצועת עזה - בצפון מודל מבצעים נקודתיים, בדרום עדיין בפעילות אינטנסיבית
"אנחנו באמת במחצית חודש ינואר, אכן צה"ל עבר לשלב ג' מדורג שבמסגרתו בצפון הרצועה אלפי חיילים יצאו כבר החוצה. יש כוחות שנמצאים בפנים שמבצעים עוד הריסות, אבל עיקר הלחימה בצפון הרצועה הסתיים. עיקר הלחימה זה מחנות המרכז, כנראה יסתיים בימים הקרובים, ועיקר הלחימה באמת בחאן יונס, בירת החמאס, שבע חטיבות, כוחות מיוחדים, טווח אפס מול מחבלים. זה יימשך כנראה חודשים קדימה בניסיון למצוא את הבכירים והחטופים. 

 סייעה בהכנת הכתבה: שני רומנו 103fm