בזמן שצה"ל ממשיך בלחימה ברצועת עזה, הצפון ממשיך להוות זירת לחימה נוספת. היום (רביעי) חיל האוויר תקוף מטרות של ארגון חיזבאללה בדרום לבנון, בהן מפקדות של ארגון הטרור השיעי במרחב הכפר שובא. זאת, לאחר שאמש שיגר חיזבאללה מספר כלי טיס בלתי מאוישים, ואף טען כי פגע בבסיס מפקדת פיקוד צפון.

כלי תקשורת בלבנון דיווחו הבוקר כי צה"ל תקף גם באזור א-לבונה שבדרום המדינה ובסמוך לכפר מרווחין הממוקם בסמוך לגבול עם ישראל. במקביל, חיזבאללה עדכן על הרוג נוסף כתוצאה מאותן תקיפות, "בכיר בגדודי ההתנגדות" - נאבע' אחמד אל-קאדרי, והוא ההרוג ה-159 שעליו הודיע ארגון הטרור מתחילת המלחמה. עלי שועייב, כתב אל-מנאר, ערוץ הבית של חיזבאללה, שידוע בפרובוקציות שהפגין כלפי כוחות צה"ל בגבול לבנון, העלה תמונה כשהוא מצולם לצד אל-קאדרי, וספד: "ביום שהיינו שם, אתה לא תחזור יא חביבי".

תקיפות צה''ל בדרום לבנון (צילום: רשתות ערביות)
תקיפות צה''ל בדרום לבנון (צילום: רשתות ערביות)

נזק בכפר בדרום לבנון כתוצאה מתקיפות צה''ל (צילום: רשתות ערביות)
נזק בכפר בדרום לבנון כתוצאה מתקיפות צה''ל (צילום: רשתות ערביות)

אמש, קיבל ארגון הטרור אחריות על שיגור של מספר כלי טיס בלתי מאוישים ורקטות לעבר יישובים הממוקמים בסמוך לגבול הצפון. בכטב"ם שלטענתם פגע בבסיס פיקוד הצפון, מסרו כי "זו תגובה לחיסולם של מפקד כוח רדואן וויסאם טוויל אמש וסאלח אל-עארורי לפני כשבוע". לפני כן, דווח ברשתות הטלוויזיה אל-ערביה כי ארגון הטרור ניסה אף לפגוע באסדת כריש על ידי כטב"מים ששוגרו מלבנון.