עם התחממות הגזרה בגבול הצפוני והגברת התקיפות של ישראל, ארגון הטרור חיזבאללה פרסם היום (רביעי) הודעה בתקשורת הצבאית, ובה טען כי ישראל מפעילה רשת ריגול בלבנון.

מתחיל להזכיר את עזה: ההרס הרב בכפרים בלבנון | תיעוד
מסר לאיראן ולחיזבאללה: זאת כיפת הברזל החדשה נגד הכטב"מים של האויב

"האויב הישראלי ממשיך לחפש חלופות לאיסוף מידע על ההתנגדות ועל מקום הימצאותם של לוחמיה בכפרי הדרום", נכתב בהודעה, "במיוחד לאחר שאיבד חלק גדול מיעילותם של מכשירי ההאזנה והריגול שהותקנו באתרי הגבול שלו עקב התמקדות והשמדה על ידי ההתנגדות".

"בהקשר זה, האויב הישראלי פונה ליצירת קשר עם חלק ממשפחותינו המוערכות ממספרי טלפון שנראים לבנוניים, הן באמצעות רשתות נייחות והן באמצעות רשתות סלולריות, במטרה לברר על חלק מהאנשים, היכן שלהם ומצבם של חלק מהבתים".

בהמשך נכתב: "בתקשורת אלו, האויב מתחזה למספר דמויות: לעיתים כתחנות המזוהות עם כוחות ביטחון הפנים באזורי הדרום, לעיתים כמרכזים לביטחון הכללי הלבנוני, ולעיתים מתחזה לסוכנויות סיוע המספקות סיוע ודברים אחרים. המתקשר, המדבר במבטא לבנוני קול, מבקש לקבל מידע על בני משפחתו של המתקשר ומיקומם, או נתונים שונים הקשורים לסביבה, במסווה של גילוי דאגה וביקש להגיש סיוע. האויב מנצל מידע זה כדי לאמת את נוכחותם של האחים מוג'אהדין בחלק מהבתים שאליהם הוא מתכוון לכוון".

בסיום ההודעה נכתב: "אנו קוראים לאנשינו היקרים בכלל, ובמיוחד לאנשי כפרי החזית, שלא להיענות לפונה בכל פניה הקשורה לסביבה ולתנועת הפרטים בה, ולעשות יוזמה לנתק את השיחה לאלתר, ואז למהר להודיע לרשויות הנוגעות בדבר ללא דיחוי".