זירת הגבול הצפוני ממשיכה לבעור גם היום (חמישי): חיזבאללה לקח אחריות על שישה אירועי ירי עד כה בגבול, ובמקביל דיווח על ירי פצצות מרגמה לעבר הר דב. חיזבאללה נטל אחריות על הירי.

לפני זמן קצר נשמעו מספר אזעקות בקריית שמונה, וישנו דיווח על מספר נפילות בעיר, בהם פגיעה ישירה, ואף על הפסקת חשמל בעיר. במקביל, צה"ל ממשיך לתקוף בעוצמה בכפרים בדרום לבנון.

אחת מהרקטות, פגעו במעון שיקומי לפעוטות שנחרב כליל. התקרות קרסו, זכוכיות התנפצו, והמשחקים והבובות הצבעוניות של הפעוטות - התמלאו ברסיסים. רחל פרץ, מנהלת היחידה להתפתחות הילד בקריית שמונה ואת המעון שנפגע אמרה: ״המבנה שנהרס היום הוא בעצם מעון יום שיקומי לילדים בגילאי חצי שנה - ועד 3 שנים. במעון יש כ-35 פעוטות עם תסמונות שונות, פגיעות מוטוריות, בעיות תקשורת, אוטיזם. טוב שלפחות לא היה כאן אף אחד, אני בהלם״.

נפילות בקרית שמונה (צילום :רשתות חברתיות, שימוש לפי סעיף 27 א')

בתוך כך, השליח האמריקני, עמוס הוכשטיין, מבקר בגבול ואמר כי "יש להרגיע את המצב בדרום לבנון, גם אם לא יתאפשר להגיע להסכם פתרון קבע בזמן הנוכחי". הוכשטיין קרא לפעול להגיע להסכם פשרה זמני כדי שהמצב לא יהיה גרוע יותר.

התמונה בכתבה פורסמה לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים. מערכת האתר מכבדת זכויות יוצרים ומשקיעה מאמצים באיתור בעלי זכויות יוצרים לצורך שימוש בחומרים המופיעים באתר.  אם לדעתכם נפגעה זכותכם כבעלי זכויות יוצרים בחומר המופיע באתר זה, הנכם מתבקשים לפנות באמצעות דואר אלקטרוני לכתובת: [email protected]