ראש השב"כ לשעבר, יעקב פרי, אמר הבוקר (ראשון) בראיון לגלי צה"ל כי ראש הארגון הנוכחי, רונן בר, אמר לעובדיו שבכוונתו להתפטר מראשות הארגון אחרי המלחמה.

גורמים בשב"כ הגיבו כי האמירה היחידה בנושא שנאמרה ע"י ראש השב"כ לעובדי השירות בשבוע הראשון של המלחמה היתה: "למרות שורה של פעולות שביצענו, לצערי לא הצלחנו לייצר התרעה מספקת שתאפשר לסכל את המתקפה. כמי שעומד בראש הארגון, האחריות על כך בארגון היא עלי".

כזכור, כשבוע לאחר פרוץ המלחמה כתב בר מכתב לעובדי הארגון ובו לקח אחריות על כישלון הארגון: "למרות שורה של פעולות שביצענו, לצערי, בשבת לא הצלחנו לייצר התרעה מספקת שתאפשר לסכל את המתקפה. כמי שעומד בראש הארגון - האחריות על כך היא עליי. יהיה זמן לתחקירים - עכשיו נלחמים". 

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

״אנשינו גילו גבורה, עוז ורוח לחימה", כתב בר. "הכוחות התפרסו בזירה ועברו מקרב לקרב, אל מול עשרות מחבלים. איבדנו עשרה מאנשינו הטובים ביותר, נפצעו רבים מאיתנו, אנשי השירות איבדו את קרוביהם. אינספור סיפורי גבורה, חתירה למגע ללא היסוס״. 

״כלל עובדי הארגון הגיעו ליחידות, חפ״קים נפתחו, צוותים ייעודים הוקמו. כל מי שנשא נשק ירד להילחם. הלוחמים יוצאים לטקילה בסיום הלוויה, החוקרים מביאים מודיעין ממחבלים שנתפסו, הרכזים בשטח עברו מלחימה לאיסוף. המשולש המודיעיני חדור מטרה ומייצר מודיעין״.