מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה שבר היום (ראשון) שתיקה של שבוע ואיים כי "לא תהיה הפסקת לחימה כל עוד הלחימה נמשכת בעזה. מי שצריך לפחד ממלחמה זאת ישראל. אנחנו מוכנים למלחמה עם ישראל כבר 99 ימים ולא מפחדים ממנה, נילחם ללא גבולות". 

צבי יחזקאלי בטוח: נסראללה מובך אבל יש משהו יותר קשה מבחינתו
כך מסביר נסראללה לציבור הלבנוני מדוע החליט לטבול את ידו באש | ג'קי חוגי

בתגובה, פרסם הערב דובר צה"ל בערבית, סא"ל אביחי אדרעי, תגובה לדבריו ועקץ את מנהיג חיזבאללה. "הוא טען שישראל מסתירה את האבדות שלה, אבל שכח לספר על היקף האבדות ומספר ההרוגים שלו. הוא מפרסם שמות של כמה מהם בלבוש אזרחי ומסתיר את התפקידים הבכירים של חלקם. "נסראללה מדבר על ישראל, אבל הוא לא מדבר על לבנון. הוא מודאג מצפון ישראל. 'מה עם דרום לבנון? היא נשכחה, ​​ואיפה תושביה?'"

"נסראללה מדבר על הפרשנים בישראל אבל מתעלם מכך שאין לו לגטימציה בלבנון. הוא מתגאה בכך שהוא נלחם עם הביטוי 'שלום וברוכים הבאים', אבל הוא יודע היטב שבסופה הוא יגיד 'אם הייתי יודע'", הוסיף באזכור מרומז לראיון הראשון של נסראללה לאחר מלחמת לבנון השנייה בה הודה כי לא היה מוציא לפועל את פעולת חטיפת החיילים אם היה יודע שישראל תצא בתגובה למלחמה.

"מצער שחיזבאללה מדבר כאילו לבנון היא 'רכושו'. השאלה היא, האם מדינת לבנון מסכימה, או יותר נכון מודעת, להרפתקה שנסראללה מתכוון לקחת אותה?", סיכם את דבריו.