מלחמת חרבות ברזל: פיגוע משולב של דריסה ודקירה אירע היום (שני) במספר זירות ברעננה וכתוצאה מכך - כ-20 בני אדם נפצעו בדרגות שונות. לפי סדר האירועים, מחבל פתח את דלת מכוניתה של נהגת, דקר אותה, הוציא אותה מהרכב והשתלט עליו.

זרי פרחים למשפחות חטופים וצילום בתים: כך פועלים גורמי הביטחון האיראנים בישראל
15 אלף הרוגים: בכיר ישראלי לשעבר משרטט את תרחיש האימים בצפון

לאחר מכן, נסע המחבל ברחוב החרושת ופגע בשלושה הולכי רגל. אחר כך, התנגש במעקה בטיחות, עזב את הרכב והשתלט על רכב נוסף איתו הוא ממשיך במסע הדריסות. באמצעות הרכב השני, המחבל דורס עוד מספר אנשים ברחוב אחוזה. בשלב הזה, אומרים במשטרה עדיין לא יודעים אם המחבל מנוטרל.

עד ראייה שהיה בזירה סיפר: "צעקו הצילו הצילו, אישה כבת עם שלולית דם מתחתיה, נהג הרכב ברח. אחרי כמה דק הגיעו אמבולנסים, עזרתי להם להרים את הילדים. המפגע ישר ברח. לא ראיתי לאן. ירדתי מהבית ועד שהגעתי הוא הספיק לברוח".

מד"א מסרו כי קיבלו כי דיווח ראשון על הפצועים הללו בשעה 13:34, ומסר כי הם נפצעו ברחוב החרושת. לאחר מכן, ב-13:44, התקבלה קריאה על שמונה פצועים ברחוב אחוזה בעיר, "בדרגות פציעה שונות".

סגן ניצב יגאל הבשור, דובר מחוז מרכז במשטרה, אמר בשיחה עם "מעריב" כי "מדובר באירוע שהחל מרכב שנלקח משטיפת מכוניות, הגיע לצומת ודרס מספר אזרחים. לאחר מכן הנהג החשוד יצא מהרכב, הגיע לרכב נוסף, הוציא את האישה בכוח ונמלט עם הרכב. הרכב נעצר בצד השני של הצומת אחרי שפגע בעוד אנשים. מדובר בתושב חברון, הוא כרגע בידינו ומועבר לחקירה. מתנהלות סריקות אחר חשוד נוסף באמצעות מסוק. יש שלוש זירות ו-13 פצועים שפונו למרכז הרפואי".

סנ"צ הבשור למעריב על הפיגוע ברעננה (צילום :אלון חכמון)