פרטים חדשים על הפיגוע: פורסמו היום (שני) מידע חדש אודות המחבלים שביצעו את הפיגוע המשולב ברעננה. מהפרטים עולה כי המחבלים, אחמד זידאת בן 25, ומחמוד זידאת בן 44, תושבי חברון, הם קרובי משפחה שהתגוררו בחדרי מגורים להשכרה מעל מתקן השטיפה בו עבדו. בנוסף, ברשות ברשות אחד המחבלים נתפסה תעודת זהות כחולה מזויפת של אחד מתושבי הפזורה, מה שמצביע על כוונה מוקדמת לבצע את הפיגוע.

דקר נהגת וגנב שלושה רכבים: הפיגוע המשולב ברעננה - דקה אחר דקה
"צעקו 'פיגוע!', ראיתי את המחבל דוקר": עדות מיוחדת למעריב על הפיגוע ברעננה

עוד מתברר, כי כל אחד מהם גנב רכב אחר מהשטיפה ויצא לזירה אחרת. הראשון הגיע לרחוב החרושת, התנגש ברכב שבו נסעה נהגת, שלף אותה מהרכב והתנגש ברכב נוסף, הוא עבר לרכב אחר, ראה הולך רגל נוסף במדרכה, דרס גם אותו וירד מהרכב. בלשי של יס"מ שרון שהחלו בסריקות באזור הגיעו על סמך בדיקה מודיעינית לאותו מכון שטיפה. הגיעו לדלת של אותו מחבל. מה שאומר שהוא חזר למקום בו התגורר. 

זירת האירוע החשוד כפיגוע ברעננה (צילום: תיעוד מבצעי מד''א)
זירת האירוע החשוד כפיגוע ברעננה (צילום: תיעוד מבצעי מד''א)

זמן קצר לאחר מכן, מקבלים במשטרה דיווח על פיגוע דריסה נוסף, שם נפגעו 13 בני אדם. בתום חקירה מהירה, הגיעו הבלשים למחבל השני, זה שביצע דריסה משמעותית יותר. במשטרה התקבל תחילה דיווח על דקירה אך עד כה לא נמצאה זירה עם כתמי דם. שני המחבלים היו מנועי כניסה לישראל בעקבות העובדה שנכנסו בעבר לישראל באופן בלתי חוקי מספר רב של פעמים.

בפיגוע נרצחה אישה כבת 70 ו-17 בני אדם נפצעו בשלוש זירות שונות בעיר. בין הנפצעים היו גבר כבן 34 ונער בן 16 באורח קשה. תשעה נוספים, בהם 4 ילדים ובני נוער, נפצעו באורח בינוני, ושישה במצב קל.