על רקע האפשרות לעסקת חטופים נוספת והלחץ הבינלאומי להגברת הסיוע ההומניטרי לעזה, נראה כי הלוחמים בחזית מתנגדים באופן נחרץ לכך.

בצילום שהופץ הבוקר (שלישי) ברשת, נראים שני לוחמים שריססו על הקיר בעזה את הכתובת "סיוע הומניטרי = ארונות קבורה".

כזכור, בשיחה של אלוף במיל' גיורא איילנד עם משפחות חטופים בחודש שעבר, טען איילנד כי על פי החוק הבינלאומי, ניתן להטיל מצור על רצועת עזה. "המציאות היא שעזה הפכה להיות מדינה לכל דבר כבר לפני 15 שנה", אמר. "ובשבעה באוקטובר מדינת עזה, ולא מפלגת חמאס, תקפה את ישראל. מדינת ישראל היא היחידה בהיסטוריה שנותנת למדינת האויב דלק בזמן המלחמה".

לדבריו, "הדבר היחיד שיכול להלחיץ את סינואר הוא הפסקה מוחלטת של אספקה שמגיע לידיו. אם אנחנו רוצים להחזיר את החטופים בחיים, ישראל חייבת להכריז היום שאם לא תושג עסקה תוך 48 שעות, תופסק באחת כל האספקה לעזה. כמשפחות החטופים, זו צריכה להיות דרישתכם מהממשלה ומהנציג האמריקאי שמנהל כאן את האספקה לעזה".

התמונה בכתבה פורסמה לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים. מערכת האתר מכבדת זכויות יוצרים ומשקיעה מאמצים באיתור בעלי זכויות יוצרים לצורך שימוש בחומרים המופיעים באתר.  אם לדעתכם נפגעה זכותכם כבעלי זכויות יוצרים בחומר המופיע באתר זה, הנכם מתבקשים לפנות באמצעות דואר אלקטרוני לכתובת: [email protected]