ביומה ה-103 של המלחמה, המשיכו בן כספית וינון מגל שלא להסכים ביניהם על הנושאים השונים. "אני לא אומר שלא צריך לכעוס או להתעלם ממה שהיה, אבל זה הזמן מלחמה ואנחנו צריכים לחזק את רוח העם ואת רוח הלוחמים. עכשיו צריך לנצח", טען מגל. 

באיראן מודאגים? כך השפיעה המתקפה המשולבת על אספקת הנשק לחות'ים
ביקורת בליכוד על ההתנהלות במלחמה: "זה הזמן לעשות חשבון נפש"

עוד הוסיף כי "אבל אתם לא רוצים לנצח, אתם מחלישים, זה דבר נורא מה שקורה פה. יבוא היום ובו אתם תשלמו את המחיר על מה שאתם עושים. תם פוגעים בלוחמים בזמן המלחמה, ולמה? כי השלטון לא מקובל עליכם, כי נתניהו לא מקובל עליכם. אבל כדי לנצח, נתניהו צריך להיות חזק. למה אתה לא מבין את זה? אתה חושב שאם אתה מחליש את נתניהו אתה עוזר למלחמה או לא? אתה מחזק את רוח הלחימה או פוגע בה? אני יודע את האמת ואני לא יודע איך אתה לא מתבייש".

כספית מצידו, השיב: "הטיעון הזה שלך שהוא המנהיג ואנחנו במלחמה לא מחזיק אפילו את המים של עזה. אין דבר שאני לא עושה על בסיס יומי כדי לחזק את הלוחמים, כולל עזרה פיזית, כתיבה ודרבון בכל טור וטור. אני אומר תמיד להניח לצבא, שזה לוקח זמן, שהחיילים עושים עבודה מצוינת". 

פעילות לוחמי עוצבת הקומנדו בחאן יונס שברצועת עזה. צילום: דובר צה"ל

כספית כהרגלו, ביקר בחריפות את ראש הממשלה בנימין נתניהו: "אבל נהג שיכור ולא כשיר יושב כעת על ההגה ומחלק מיליארדים כדי לתחזק את הקואליציה, כדי שבן גביר והחרדים לא יבחרו, במקום לממן את המלחמה ולעזור לפצועים ופגועים".

מגל: "גנץ ואיזנקוט עושים כל היום פוליטיקה"
לאחר מכן, מתח מגל ביקורת חריפה על השרים בני גנץ וגדי איזנקוט: "אני מבין שגנץ ואיזנקוט שהם יושבים בקבינט, אמרו כפי שהודלף במקרה, כל פעם מודלף במקרה מה שהם אומרים שם. הם אמרו שצריך לחשוב מחוץ לקופסא, שנתניהו וגלנט הם היותר ניצים, והם אומרים שצריך לדאוג לחטופים. רבותיי, אם אתם כל כך רוצים לחשוב מחוץ לקופסא אולי תכניסו את סמוטריץ' ובן גביר לקבינט, כי הם אלה שחושבים מחוץ לקופסא בניגוד אליכם. 

בניגוד לשבלונות, אולי תפסיקו להדליף. אתמול גנץ הדליף לירון אברהם את ההערות שלו לקבינט. גנץ ואיזנקוט, פשוט תתנו לירון אברהם ואנה ברסקי את המקומות שלכם בקבינט, למה צריך לשבת בקבינט ואז להדליף וכל הדבר הזה. שהם ינהלו את העסק, אני לא בטוח שזה יהיה כל כך רע, שהם יחשבו מחוץ לקופסא. אתם ה"ערכיים המוסריים", שעושים כל היום פוליטיקה, בזמן שאתם בממשלה".

כמו כן, העביר ביקורת על כך שלא התייחסו לדבריו הדוחים של הסופר חיים בארי, שאמר כי "הציונות הדתית הם סרטן בלב האומה": "על חיים באר הם לא שמעו, לא גנץ, לא לפיד ולא טרופר. אפילו לא הרצוג, הסופר המהולל אמר שהציונות הדתית הם סרטן בלב באומה, אבל כשמירי רגב אמרה את זה על הסודנים, איזה רעש היה פה, בזמן שהציונות הדתית מקיזה את דמה. אחרי זה הם אומרים 'זה לא הציבור אלא המנהיגים שלו', מי אלה האנשים האלה? מנכ"ל הציונות הדתית נמצא בעזה". 

כספית מצידו, השיב: "מי שמכיר את איזנקוט יודע שהוא יוריד לעצמו יד לפני שידליף משהו. איזנקוט לא יצא טוב מהציטוטים שהודלפו. הדוברות שלו דאגה להסביר שהוא לא קורא לעצירת המלחמה. אתה במסע הסתה נגד הצבא, אמרת את המשפט המחריד של 'איפה הם היו באילת?', את המשפט הזה אמרה טלי גוטליב. ראש אמ"ן היה שם, זה לגיטימי לגמריץ הרמטכ"ל לקח אחריות, גם ראש אמ"ן וראש השב"כ, כולם לקחו, אבל מכונת הרעל ממשיכה לטנף אותם".