"חרבות ברזל": על רקע המשך הלחימה ברצועת עזה והעמקת התמרון הקרקעי בח'אן יונס, צה"ל ממשיך בלחימה גם בזירה הצפונית. היום (ראשון) דיווחו כלי תקשורת בלבנון כי פאדי סלימאן, מפקד שטח בכיר שאחראי על הגזרה המרכזית בארגון, ניצל מחיסול בכפר כפרא בדרום המדינה. 

להחזיר את החטופים בכל מחיר? זה מה שהרחוב חושב
"לא הבייס שלך!": שיקלי התעמת עם מאי גולן, ואז נתניהו התערב | הציטוטים מישיבת הממשלה

על פי הדיווחים, בתקיפה חוסלו לפחות שני בני אדם מהיחידה לאבטחת אישים של החיזבאללה. בין המחוסלים, פדל סלימאן, קרוב משפחתו של בכיר חיזבאללה. 

תיעוד תקיפת הרכב של בכיר חיזבאללה בדרום לבנון (צילום :רשתות ערביות, שימוש לפי סעיף 27 א')

אתמול דיווחו כלי תקשורת באיראן ובסוריה כי ישראל תקפה בניין מגורים בדמשק שבסוריה. חמישה בני אדם נהרגו בתקיפה והבניין בן ארבע הקומות קרס. מספר שעות לאחר מכן, אישרה איראן כי בכיר מודיעין של כוח קודס בסוריה, חאג' סאדיק (יוסוף אומידזאדה), נהרג בהפצצה. בנוסף, נהרגו חמישה יועצים בכירים: חאג'תוללה אומידוואר, עלי אגאזאדה, חוסיין מוחמדי, סעיד קרימי ויועץ נוסף.

כזכור, ב-8 בינואר חוסל הטרוריסט שהיה מקורב למזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה, ויסאם א-טאוויל, מפקד שטח בכיר בכוח רדואן של חיזבאללה, בעיירה ח'רבת סאלם בדרום לבנון. 

כמו כן, בתחילת החודש חוסל סגן מנהיג חמאס ועוזרו של איסמעיל הנייה - סאלח אל-עארורי, בפיצוץ כטב"מ יחד עם שניים מעוזריו ברובע הדאחייה שבביירות.

הסרטון בכתבה פורסם לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים. מערכת האתר מכבדת זכויות יוצרים ומשקיעה מאמצים באיתור בעלי זכויות יוצרים לצורך שימוש בחומרים המופיעים באתר. אם לדעתכם נפגעה זכותכם כבעלי זכויות יוצרים בחומר המופיע באתר זה, הנכם מתבקשים לפנות באמצעות דואר אלקטרוני לכתובת: [email protected]