הרמטכ"ל הרצי הלוי נפגש היום (רביעי) עם מפקדים במילואים מגדוד 8208, שאיבדו במהלך השבוע שעבר 21 לוחמים. המהלך דבריו, התייחס הלוי לדרמה שאירעה מוקדם יותר בג'נין, שם פעלו מסתערבים בבית החולים, ומנעו פיגוע טרור קשה שתוכנן לצאת לפועל. 

כמו פרק הסיום של פאודה: מחופשים לרופאים עם נשקים שלופים | תיעוד דרמטי מהחיסול בג׳נין
יואב גלנט טוען: כך נתמודד עם מטחים נרחבים לאזור חיפה

"אנחנו היום בבוקר הכנסנו כוח של הימ״מ לתוך בית חולים בג׳נין, שבתוכו חוליית מחבלים שמתכננת הוצאת פיגוע קשה, להרוג אזרחי ישראל. אנחנו לא רוצים להפוך בתי חולים לזירות לחימה, שמימין יש חולים ומשמאל יש רופאים ואחיות, ובאמצע מחבלים, אבל אנחנו עוד הרבה יותר מזה נחושים לא לאפשר שבתי חולים לא בעזה, לא ביהודה ושומרון, לא בלבנון, לא מעל הקרקע ולא בפירים ומנהרות מתחת לבתי חולים, יהפכו להיות המקום שהוא המחסה לטרור, והוא זה שמאפשר למחבלים לצבור את האמל״ח, לנוח, לצאת לעשות פיגוע", ציין.

עוד הוסיף כי "איפה שצריך, אנחנו ניכנס גם למקומות המורכבים ביותר כדי לחסל שם טרור, כדי לפגוע בטרור, כדי לשבות מחבלים. ואיפה שתהיה לחימה, כדי להרוג אותם. אנחנו נלחמים בטרור קשה, הוא הביא אותנו להיכנס לעזה בעוצמה רבה, אנחנו נמשיך לפעול בעזה, נמשיך להגיע לכל מקום שחמאס נמצאת בו, נמשיך לפגוע, נמשיך להרוג מחבלים, להשמיד תשתיות. מתרשם שאתם עושים את המשימות האלה בצורה מאוד טובה, תשלבו מאוד עם כל היכולות החי"ר והשריון, החיבור להנדסה, שהתחבר גם דרך האירוע הקשה בשבוע שעבר".

לסיום, פנה הרמטכ"ל ללוחמים, והביע בפניהם את הערכתו אליהם: "השילובים האלה, המקצועיים ואחרי זה גם החיזוקים ברוח ומניעת הסדקים, זה מה שייתן לנו יכולת ללכת מלחמה מורכבת, ארוכה, ובסוף הדרך לנצח ניצחון שהוא מאוד חשוב והוא יהיה גם מאוד ברור. הרבה מאוד הערכה על העשייה של הגדוד, הרבה מאוד הערכה על ההתמודדות".