עיתונאי חדשות 12 גיא פלג, התייחס היום (רביעי) בפתח תכניתו ב-103FM, לדיווחים השונים בנוגע לעסקת חטופים אפשרית. "האם יש היתכנות לעסקת חטופים נוספת עם חמאס? נזרקו מספרים, בין 4,000 ל־5,000 אסירים, בהם רוצחי 7 באוקטובר, אחר כך דובר על הרבה פחות. אם מנקים את רעשי הרקע ומנסים להתחבר לשכל הישר, נדמה שאפשר לומר בביטחון שהעסקה עכשיו תהיה במחיר כבד בהרבה מהקודמות. מחיר של אלפי מחבלים, ודאי שהפעם תכלול העסקה רוצחים כבדים, מנהיגי רוצחים", ציין. 

בעקבות חשיפת מעריב: מומחה למזה"ת מזהיר ממשטר צבאי בעזה | האזינו
העזתים זועמים: "הנייה וסינוואר אוכלים בשר ואנחנו כדורים בראש" | צפו

כמו כן, הזכיר כי העסקה הבאה צפויה להיות במחיר כבד הרבה יותר מזו הקודמת: "ברור שיהיה מדובר בהפוגה משמעותית יותר. כבר עכשיו רבים הדיווחים על השתקמות חמאס באזורים בהם צה"ל דילל את כוחותיו. ברור שיהיה מחיר משני במלחמה. על רקע זה, ולאור הצהרות שותפי נתניהו, בראשם בן גביר שהתנגד לעסקה הקודמת, הפעם הוא הצהיר שעסקה מופקרת כלשונו תפרק את הממשלה". 

לסיום, העביר ביקורת מרומזת אך ברורה, בנוגע לשיקוליו של ראש הממשלה בנימין נתניהו: "האם אתם רואים מצב שנתניהו יעדיף עסקה להצלת חיים של עשרות חטופים במחיר של פירוק הגוש שלו וחבירה ללפיד? כשזה פרופיל המנהיג העומד בראש המדינה, הסיכויים מנקודת המבט שלי לא גבוהים במיוחד".