לוחמי מגלם שפועלים במעוז החמאס בח'אן יונס, נתקלו בשלושה מחבלים שהיו חמושים עם קלאץ' ו-RPG וחיסלו אותם בירי. זמן קצר לאחר מכן, אותרה מצלמת גוף שהייתה ברשות אחד המחבלים.

"תפסיקו להשלות את עצמכם": עימות בין השרים בישיבת הקבינט על העסקה
"'ממשלת ימין' רוקדת טנגו עם הנאצים": שמעון ריקלין במתקפה חזיתית נגד נתניהו

במהלך הימים האחרונים, פשטו לוחמי מגלן על מתחם צבאי של ארגון הטרור חמאס הממוקם בתוך מסגד ואיתרו בו פיר מנהרה. סמוך למסגד אותרו מצבורי אמצעי לחימה, נשקים, תיקי לאו וקשרים טקטיים. 

בנוסף, פשטו הלוחמים על מבנה בו אותרה מעבדה לייצור מטעני חבלה שכללה חומרי נפץ, מערכות ומכשירי הפעלה למטענים. כמו כן, לוחמי יחידת אגוז חיסלו מחבל שנערך לבצע ירי RPG על הכוחות. מספר דקות לאחר מכן, הגיעו חמישה מחבלים נוספים במטרה לבצע ירי RPG וחוסלו על ידי הלוחמים בירי מטווח קרוב.

כוחות צה''ל בח'אן יונס  (צילום: דובר צה''ל)
כוחות צה''ל בח'אן יונס (צילום: דובר צה''ל)

מוקדם יותר, פרסם דובר צה"ל כי לוחמי האוגדה חיסלו מחבלים רבים ופגעו בתשתיות טרור רבות, כשאחת ממשימותיה המרכזיות של האוגדה הייתה מניעת מעבר מחבלי חמאס ואמצעי לחימה מצפון הרצועה למרכז הרצועה. 

אמל''ח שנת]ס בח'אן יונס  (צילום: דובר צה''ל)
אמל''ח שנת]ס בח'אן יונס (צילום: דובר צה''ל)

לוחמי צוות הקרב של חטיבה 646, איתרו במהלך פעילותם במרחב נוצ'יראת מתחם לייצור פגזי רקטות המושתת על מכונות אזרחיות ורב תכליתיות, שהוסבו על ידי ארגון הטרור חמאס לפעילות חבלניות עוינת. לוחמי צוות הקרב של חטיבת יפתח, פשטו על כספות של חמאס בהן אותרו 100 אלף ש''ח ומסמכים המעידים על שיטת העברות הכספים של ארגון הטרור.