מנסים לגרום להתקוממות נגד חמאס?: היום (שבת) פורסמה ברשתות החברתיות תמונה ובה עיתון "פיקטיבי" שנקרא: "המציאות". בעיתון, שבעזה טוענים כי צה"ל פיזר, נכתבו כותרות שונות ואף קריקטורה, בה ניתן לראות על הקרקע תושבים רצים עם דגל לבן, ומתחת לקרקע - מישהו בתוך האדמה, מוגן.

האקרים איראנים טוענים: הדלפנו מידע מאתר רשות הטבע והגנים
הישג אחד כבר יש לישראל: ההצעה הקטארית שמפלגת את בכירי חמאס
בשיאה של המלחמה: מה עומד מאחורי הפגנת העזתים נגד חמאס?

העיתון שפוזר ברצועת עזה, קורא להתקוממות (צילום: רשתות חברתיות ערביות)
העיתון שפוזר ברצועת עזה, קורא להתקוממות (צילום: רשתות חברתיות ערביות)

בעיתון נכתב: "הם הרגו את הילדים שלכם, הם פגעו בכבודכם והשאירו את משפחותיכם במדבר, מוזנחות, בעוד שהם מסתתרים ומוגנים במנהרות. הם הכו ועינו אותך, הם שרפו את הכסף של העם עבור נשק צבאי ואמל"ח - ואתם עדיין שותקים?", בהתייחס לסגן יושב ראש הלשכה המדינית של חמאס, מוסא אבו מרזוק, נכתב: "לפי אבו מרזוק, המנהרות הללו נועדו להגן על הלוחמים שלהם מהמטוסים, בזמן שהאנשים מנהלים את עצמם".

בעיתון אף קראו להתקומם: "תתעוררו חברים!! העתיד שלכם בידיים שלכם". עוד נכתב, "בעיתון הזה אתה קורא את האמת ולא שום דבר אחר". בנוסף, מופיע קישור לטלגרם ולמספר ישראלי שיוכלו ליצור עמו קשר.

נזכיר כי בסוף החודש שעבר פורסם תיעוד חריג של עזתים ברצועה ברשתות הערביות, ובו הם מוחים נגד ארגון הטרור חמאס ודורשים להשיב חזרה את החטופים לישראל כדי שהמלחמה תיפסק. זאת, לאחר שבדיווח שהתפרסם בוול סטריט ג'ורנל, הפלסטינים רואים ברובם המוחלט את ישראל אחראית להרס רצועת עזה, אך הביקורת על ארגון הטרור חמאס מתחילה לרקום עור וגידים.

המוני פלסטינים עוזבים את ח'אן יונס (צילום :רשתות ערביות)