ארגון הטרור "זאבי הגליל" המסונף לחיזבאללה פרסם סרטון בו הוא מאיים על צבי סוכות, בנימין נתניהו, יוסי דגן, ואיתמר בן גביר כשבסרטון מטרות על פניהם, דם, צילומי קברים ונשק. זו הפעם השניה בחצי שנה שארגון הטרור קורא לרצוח את דגן. 

קרובה מתמיד? "צה"ל נערך למלחמה כוללת בצפון, ויעשה את זה בעיתוי הנכון"

ארגון הטרור "כוחות הגליל - זאבים בודדים" שמקורו במחנות הפליטים הפלסטינים בסוריה ומקושר לארגון החיזבאללה, הוציא סרטון ברשתות הפלסטיניות המאיים לרצוח את ראש הממשלה בנימין נתניהו, ראש מועצת שומרון יוסי דגן, השר לבטחון פנים איתמר בן גביר וחבר הכנסת צבי סוכות. בסרטון נראים הארבעה כשדם ניגר על פניהם, צילומי קברים ונשק. עם הכיתוב בעברית ובערבית: "המטרה הנסתרת".

צבי סוכות (צילום: דוברות)
צבי סוכות (צילום: דוברות)

הסרטון הופץ בקבוצות טלגרם של מחבלים בתחומי הרשות הפלסטינית, ג'נין, שכם ועוד מקומות. בהודעה נכתב: "מוכנים. המטרות מוכנות והמוות קרוב אליך מאוד. אכן "השעה" (יום הדין) היא מועדם, ו"השעה" קשה יותר ומרה יותר". 

זו הפעם השניה שארגון הטרור זאבי הגליל המסונף לחיזבאללה קורא לרצח ראש מועצת שומרון. בפעמים הקודמות הוציאו קריאה רשמית להתנקש בחייו חללי אל אקצה של הפאתח - עם לוגו רשמי של הארגון, ולאחר מכן חיזבאללה וכן ארגון גוב האריות. לאורך רוב השנתיים האחרונות מוגדר יוסי דגן ראש מועצת שומרון ע"י המשטרה כמאויים בדרגה 6 - הרמה הגבוהה ביותר והוא מאובטח 24 שעות ביממה וכן ביתו.

בסרטון הקודם שפרסם ארגון הטרור לפני כ-8 חודשים נאמר: "יוסי דגן, אתה נשבע לאכול סלעים. נשבעים שאתה תמות כמו שימות חזירים - הו חזיר של שבת - מותך קרוב בשומרון", ובסרטון הופיעה תמונה של ראשו של דגן על רקע אקדח המכוון לראשו עם המלל: "יוסי דגן, אתה תשרף למוות חזיר שבת, הדייט (התאריך) שלך בקרוב מאוד".

יוסי דגן ראש מועצת שומרון אמר בתגובה: "אני אומר לברברים: לא תפחידו אותנו! נבנה עוד יותר את השומרון וכל המדינה שלנו. צה"ל יכה אתכם שוק על ירך, נרמוס אתכם, חבורת ברברים. ואנחנו האזרחים נבנה עוד יותר את השומרון, את עוטף עזה את גבול הצפון - ובעקבות הרצחנות שלכם גם את ישובי צפון השומרון וגוש קטיף. לא תפחידו אותנו!"