דובר צה"ל התיר היום (רביעי) לפרסום כי סמ״ר עמר שרה בנג׳ו, בת 20, ממושב גיאה, בקרית איסוף יבשתי בגדוד 869, 'עוצבת הגליל' (91), היא החיילת  שנהרגה הבוקר כתוצאה משיגור שבוצע משטח לבנון לבסיס בצפון הארץ במטח הכבד לעבר הגליל העליון. על פי המסתמן, היא הייתה בריצה בדרכה למיגונית, בעת שספגה את הפגיעה הקטלנית. בצה"ל בודקים האם משך זמן ההתרעה במהלך הירי לבסיס צה"ל בצפון, במהלכו נהרגה החיילת סמ"ר עמר שרה בנג'ו, היה מספיק. מבדיקה שבוצעה נמצא כי החיילת היתה בדרכה למיגונית ממגורי החיילות.

מתקפת פתע שתגבה מחיר חסר תקדים: כך צריך להגיב לירי החריג לצפת
דרמה במשא ומתן: נתניהו בהחלטה חד משמעית ממנה מודר גנץ

בנוסף, באירוע בו נפלה סמל עמר שרה בנג׳ו ז״ל נפצע לוחם מילואים מאגף התקשוב באורח קשה. כמו כן, באירוע נפצעו חיילים נוספים באורחים שונים. כלל החיילים פונו לקבלת טיפול רפואי בבית חולים ומשפחותיהם עודכנו.

כזכור, בישראל התקיימו מוקדם יותר התייעצויות ביטחונית דחופות על אופי התגובה של צה"ל בעקבות המטח הכבד לעבר הגליל העליון וצפת בו נהרגה כאמור החיילת ונפצעו שבעה בני אדם באורח קל-בינוני. הטילים כוונו בין היתר לבסיס פיקוד צפון שבצפת. על פי הדיווח ברשת הטלוויזיה הסעודית "אל-ערביה" בוצע "ירי טילים לעבר בסיס חיל האוויר במירון ולעבר בסיס בצפת".