יהודה, אביו של נמרוד כהן המצוי בשבי, תקף את שר האוצר בצלאל סמוטריץ' לאחר שטען כי החזרת החטופים אינה המטרה החשובה ביותר, ואמר היום (שני) כי "הדברים שלו פשוט חוצפה. בואי אני אזכיר לו שהוא שר בממשלה, וכנראה הממשלה הזו לא כל כך מוצלחת וחזקה, ולכן ישראל תצטרך לעמוד בדרישות שחמאס מציג, כי אנחנו רוצים את כל החטופים, כולל החיילים, חוזרים הביתה".

בשיחה עם אודי סגל וענת דוידוב ב-103FM הוסיף: "החיילים והאזרחים נחטפו בגלל ההתנהלות הבלתי אחראית של הממשלה הזו. אם הממשלה לא מסוגלת לעשות את זה, הם מבטיחים 'נלחץ עוד קצת', זה לא קורה, אז שבבקשה יתפטרו, שנלך לבחירות שתהיה פה ממשלה שכן תוכל לנהל מו"מ ולהגן על המדינה הזו".

"כמו שזה נראה עכשיו, יושבים שם חבורת חמלאים שיודעים רק ללעוג ולהוציא כל מיני אמירות של א' ב' במו"מ כאילו אנחנו עוסקים פה במכירת אוטו משומש. הבן שלי לא אוטו משומש, הבן שלי לא יכול לחכות לכל החוכמות של השר סמוטריץ', שדואג רק לבייס שלו, לא לשום דבר אחר. אני מדבר על בן אדם שיודע רק ללעוג, ואם הוא מדבר על זה שדיבורים על עסקה יעלו את המחיר, למה הוא מדבר? קורס למכירת מכוניות משומשות. צריך להתחיל תהליך, ואם ראש הממשלה אומר 'בואו נציב תנאים מוקדמים', האנשים ששם בשבי, שסובלים, יחכו עוד קצת כי לראש הממשלה יש זמן".

"אנחנו רוצים עסקה כוללת, שכמובן תתבצע בשלבים אבל צריך איזושהי מעטפת. מדינת ישראל לא רוצה להגיע לזה כי לראש הממשלה יותר חשוב להמשיך לחימה כדי לדבר לבייס שלו ולשרוד פוליטית מאשר להחזיר את החטופים", הוסיף. כשנשאל האם לנתניהו לא אכפת, השיב: "לא, לא אכפת לו מהאנשים האלה. הוא מדבר על 'אם תהיה מדינה פלסטינית יהיה עוד הפעם שבעה באוקטובר', השבעה באוקטובר קרה במשמרת שלו - שלא יספר לנו סיפורים. מה הוא מנסה להשכיח?".

סייעה בהכנת הכתבה: שני רומנו 103fm