הביקורת על חמאס בעולם הערבי נמשכת: בימים האחרונים הופץ ברשתות החברתיות תיעוד של אולם הכנסים הגדול ברצועת עזה, בו נהגו מנהיג חמאס, יחיא סינוואר, ודובר הזרוע הצבאית, אבו עוביידה, לשאת נאומים ודרשות לציבור. על פי הדיווחים ברשתות, בחדרים הפרטיים באולם אף מצאו בר למשקאות אלכוהוליים.

מי שצילם את הסרטון, נשמע כשהוא תוקף את חמאס ואומר: "האולם הזה היה בשליטת האחים המוסלמים, ובו אבו עוביידה נהג לשלהב את ההמון המשולהב וחסר האופי, וערוץ אל-ג'זירה היה משדר אותם בשידור ישיר ומצהיר כי מדובר בהישגים כבירים וניצחונות גדולים. ערוץ האחים המוסלמים הזה צריך לבוא ולראות את ה'ניצחונות וההישגים שלכם', עד כדי כך שאסמאעיל הנייה וח'אלד משעל בוכים וקוראים לעצור את המלחמה. על אילו הישגים אתם מדברים? על הרג של עשרות אלפי בני אדם? שגרמתם לחצי מהעיר עזה להיות הרוסה? שגרמתם למליוני פליטים?".

"זה אולם הכנסים הגדול בעזה והוא נשלט בצורה מלאה על ידי הצבא הישראלי, אינשאללה הניצחון יהיה לטובת ישראל, והבושה תהיה בצד של האחים המוסלמים ואל-ג'זירה ובכל מי שתומך בארגוני הטרור. איפה הלוחמים הגיבורים אשר לחמו בעזה, ואשר הסתלקו מהעולם הזה לעולם אחר וקיבלו שבעתים ושתיים בתולות ים?".

ביירון - חברת תרגום וכתיבה