סרן איתי סייף (Itai Seif), בן 24, מירוחם, מפקד מחלקה בגדוד ׳צבר׳ (432), חטיבת גבעתי, נפל בקרב בצפון רצועת עזה - כך הותר לפרסום הבוקר (רביעי).

ערן דורון, ראש המועצה האזורית רמת נגב, כתב: ״מסיים את יום הבחירות ורואה את מיצג החטופים  במועצה. לא נתפס שעדיין 134 ישראלים חטופים ברצועת עזה וביניהם חברי אוהד יהלומי האהוב. ובמועצות השכנות ערבה תיכונה וירוחם, קיבלו בשורות קשות על נפילתם של רס״ן יפתח שחר וסרן איתי סייף ז״ל. שנהיה ראויים למחיר הכבד שהם ומשפחותיהם שילמו. מי ייתן והחטופים יחזרו יחד עם חיילי צה״ל בריאים ושלמים".

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר: "רס"ן יפתח שחר ממושב פארן הי"ד וסרן איתי סייף מירוחם הי"ד נפלו במהלך הקרבות בעזה. שולח תנחומים וחיבוק ענק למשפחות היקרות, ומתפלל יחד עם כל עם ישראל לרפואת הפצועים. יהי זכרם ברוך".

משפחת מרכז מדעים ירוחם: "מרכינה ראש ומשתתפת בצער העמוק של משפחת סייף על נפילתו של איתי סייף הי״ד. איתי בוגר קבוצת הרובוטיקה שלנו.

רחל קנול כתבה עליו: “איתי סיף, הידוע בכינוי סוף, היה הקפטן הנערץ של הקבוצה. בתקופות השיא של העונה הוא היה נמצא בה 24/7 וכמעט לא הולך הביתה. רק לישון אחת לכמה ימים. איתי ידע להוביל את הקבוצה בנחישות, בשקט האופייני לו, ותמיד בנועם ובחיוך. בזכותו הקבוצה הגיעה להישגים מרשימים. וכמו שהוביל את הקבוצה, כך הוביל את חייליו בעזה. ברגישות אין קץ ובנחישות. תוך שהוא מאבד כל פעם מפקד או חבר. מבלי להישבר ומבלי לוותר. אין מילים לתאר את גודל האבידה".