ח"כ אלמוג כהן ('עוצמה יהודית') שוחח הבוקר (שני) עם גדי נס ברדיו צפון 104.5FM ופרש את משנתו בנושאים השונים שעל סדר היום המדיני-פוליטי, בהם יחסי נתניהו-ביידן, והלחימה בצפון.

תמרור האזהרה לקראת הרמדאן: בקרוב מאוד המזרח התיכון עלול לבעור

על היחסים עם האמריקאים ודברי ביידן כי נתניהו מזיק לישראל: "האמריקאים לא צריכים להיות מוטרדים, הם שותפים אסטרטגיים, יש פה עניין אידיאולוגי עמוק מאוד על פיסות עולם והדברים יגיעו לפתרון. אנחנו צריכים לעמוד על עמדתנו. הרטוריקה שאנחנו משתמשים פה היא לא נכונה כי אין פה נתניהו נגד ביידן, יש פה תפיסות עולם שלא דומות בקצה שלהם, השיח הזה יתנהל תמיד ונגיע לידי פתרונות שיספקו את כולם. בסוף צריך להסתכל על מבחן התוצאה והוא מראה תמיכה בלתי מסוייגת של ארה"ב - אמל"ח טכנולוגיות, המעטפת באו"ם... אם נצטרך להילחם באבנים נילחם גם באבנים, צריך להשאיר את העליונות הישראלית במזרח התיכון".

על הלחימה בגזרה הצפונית אמר: "אני לא מסוג הפוליטיקאים שנמצאים ביציע ומעודדים בפונפונים, אני מבקר את ההתנהלות של ישראל בגבול הצפון והתרעתי גם בגבול הדרום כשקראו לי מחרחר ריב ומדון וידעתי מה הולך לקרות, אותו דבר פה - אם זו מלחמה כדאי שנתחיל להילחם, לבנון על קריסה מוחלטת וכדאי שניתן את הדחיפה. מי שמכיר את הזירה הלבנונית מדובר על פלגים שלעיתים מתנגשים אחד בשני. המשותף לכולם זה שבסוף במזרח התיכון החזק שורד, וכשאתה חזק כולם רוצים להיות חברים שלך. אם לא נכה בחיזבאללה החיזבאללה יכה בנו. בהגנה מותר לטעות פעם אחת. מה שאנחנו עושים עכשיו זה טנגו טיפשי של גבולות גזרה דמיוניים, חוסר דומיננטיות וחוסר פרואקטיביות".

על ההכנות לרמדאן והתנהלות התקשורת בישראל, טען אלמוג: "מי מפחיד לגבי הרמדאן? התקשורת. כל מי שאוהב את החיים - כמה שפחות תקשורת יותר טוב. בתקשורת רצויה וטובה צריך להעלות את מורל העם, להגיד שאנחנו מרסקים את החמאס. להגיד שאנחנו לא הכרענו את החמאס זה להיות מוזן מהתקשורת - התקשורת שגויה ואין לאנשים מושג מה הם אומרים, תיכנסו לפורומים של חמאס ותראו מה הם אומרים שם. הכרעת החמאס והחזרת החטופים זה שני וקטורים שונים שמתחברים  ונושקים אחד לשני. אני קורא לראש הממשלה, כנס לרפיח תשבור הם את העצמות, תלמד את המזרח התיכון מה קורה כשעושים דבר כזה ליהודים ולאזרחים במדינת ישראל".

לסיום, התייחס לחוק הגיוס: "מי שלא לומד תורה שייכנס מתחת האלונקה, אבל גם הצבא צריך להתאים את עצמו, הם יבואו מספרים גדולים הם לא יוכלו, אני חש בחברה החרדית את הרצון להיכנס מתחת לאלונקה. אני שומע את החברה החרדית ואני מרוצה ממה שאני שומע".