נאומו של מפקד אוגדה 98, תא"ל דן גולדפוס, ממשיך לעורר סערה - והפעם מכיוון לא צפוי. בסיום נאום התוכחה שלו בהנהגה הפוליטית, קרא גולדפוס לאחדות בקרב שורות צה"ל. "מדם ליבו של לוחם אני מבקש מכם להיות ביחד, מאוחדים", אמר. "לדחוק את הקיצון ולאמץ את הביחד".

ביקורת על גולדפוס: "מחר קצין יאמר שתומך בחזון סמוטריץ', זה ישפיע על הצבא"
מפקד הקומנדו דיבר מדם ליבו: עכשיו נחשפת הדרמה מאחורי הקלעים

לא כולם אהבו את המסר המאחד, והיום בבוקר (חמישי) אותרה ברצועת עזה כתובת גרפיטי מתריסה: "גולדפוס, אני קיצון? שואל בשביל חבר שנפל".

אל תגידו לא ידענו - הטבה מיוחדת למי שרוצה ללמוד אנגלית. לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

גרפיטי בעזה נגד תא''ל גולדפוס (צילום: שימוש לפי סעיף 27א')
גרפיטי בעזה נגד תא''ל גולדפוס (צילום: שימוש לפי סעיף 27א')

בדבריו שהופנו לצמרת המדינית, אמר השבוע: "אני מבקש לפנות למנהיגים שלנו מכל הצדדים. אני מקווה שיוכלו למצוא זמן להקשיב לליבו של לוחם שנלחם מה-7 באוקטובר, ומאז לא הפסקתי להילחם ולשלוח לוחמים לעבר האש. אנחנו משיגים הישגים רבים בשדה הקרב. אבל אתם חייבים להיות ראויים לנו, אתם חייבים להיות ראויים לאותם לוחמים שקיפחו את חייהם.

"לאותם אנשי המילואים שלא עניין אותם מאיזה צד הם, ונלחמו ונלחמים זה לצד זה. תוודאו שכולם לוקחים חלק. אתם חייבים לוודא שלא נחזור ל-6 באוקטובר, ושכל המאמץ והקורבן לא היו לשווא. אני מבקש מכם להיות ביחד, מאוחדים. לדחוק את הקיצון ולאמץ את הביחד, תמצאו את הביחד והמחבר. אנחנו בשדה הקרב מצאנו אותו, ולא מתכוונים לוותר עליו. תעשו שזה יהיה שווה".  

התמונה בכתבה פורסמה לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים. מערכת האתר מכבדת זכויות יוצרים ומשקיעה מאמצים באיתור בעלי זכויות יוצרים לצורך שימוש בחומרים המופיעים באתר.  אם לדעתכם נפגעה זכותכם כבעלי זכויות יוצרים בחומר המופיע באתר זה, הנכם מתבקשים לפנות באמצעות דואר אלקטרוני לכתובת : [email protected]