נשיא המדינה, יצחק בוז'י הרצוג ביקר היום (חמישי) בגבול הצפון ובגליל העליון ושוחח עם תושבי האזור. במהלך הסיור התייחס לאמירותיו של מפקד אוגדה 98, תא״ל דן גולדפוס, שפנה בנאום לשרים, ואמר: "היו ראויים ללוחמים שקיפחו את חייהם". הרצוג אמר בהקשר זה כי "הצמרת של המדינה, כל מי שעוסק ביום-יום צריך להרגיש שהוא ראוי לתושבים כאלה שבוקר ולילה נמצאים תחת התקפה".

בפתח דבריו אמר הרצוג: "הגענו לגבול הצפון הבוקר, התעקשתי לבוא לכאן, היו פה רגעים לא פשוטים, אבל אני חושב שהדבר המתחייב הבסיסי זה להיות כאן עם התושבים. לשמוע את התושבים. יש פה תחושה עמוקה של התעלמות, של הזנחה, אנשים לא מקשיבים ולא שומעים שם למעלה את הכאבים העצומים שיש פה למטה. אנשים לא מקבלים דמי אבטלה, אנשים מאבדים את העסקים, אנשים נמצאים תחת אש כבר תקופה ארוכה בהרבה אי וודאויות, אני חושב שהמדינה בעקבות מעבר התקציב אתמול יכולה עכשיו לשחרר תקציבים, משאבים, לשקול הקמת מנהלת תקומה אמיתית כאן לצפון. מגיע לתושבי הצפון, אלה שפונו, ואלה שקלטו, אלה שנמצאים בין לבין, שיקבלו תשובה מלאה".

הוא הסיף כי "אנחנו צריכים לחזק את התושבים, ואני באתי לכאן בשם מדינת ישראל כולה כדי לחזק את התושבים ולומר להם: לנו חשוב להיות ראויים! הצמרת של המדינה, כל מי שעוסק ביום-יום צריך להרגיש שהוא ראוי לתושבים כאלה שבוקר ולילה נמצאים תחת התקפה, שרבים מהם כבר חמישה חודשים נמצאים בקוביות במלונות כאלה ואחרים ובאתרים שונים. בואו נתגייס כולנו כדי לסייע לצפון. בלי קשר להכרעה הצבאית, המדינתית והמדינית שתתקיים בתוך קבינטים רלוונטיים, אבל קודם כל- לתת יחס. להקשיב, לדבר ולתת פתרונות".