רמי איגרא, לשעבר ראש חטיבת השבויים והנעדרים במוסד, התייחס הערב (ראשון) בריאיון ל-103FM למגעים לעסקת חטופים והפסקת האש לקראת השיחות בקטאר: "אני לא אופטימי, סינוואר לא מעוניין בעסקה והוא מחזיק אותנו בגרון".

יעלון בביקורת חריפה: "גורמים בממשלה טוענים שצריך להקריב את החטופים"
"אולי הם הרגו את כולם?": הדבר הראשון שפספסנו בשיחות המו"מ לעסקה

"חמאס מציב תנאי: תפסיקו את המלחמה תיסוגו מעזה, תחזירו אותנו, החמאס, לעזה, ואנחנו נחזור לשישה באוקטובר כדי להתעצם ולעשות את העניין הזה עוד הפעם. אני לא יודע ממש על מה מדברים כרגע, אבל עושה רושם שאנחנו כל הזמן באותו סיבוב, כאשר הפעם בניגוד לפעמים הקודמות יש פה חבילה שמורכבת  שני שלבים עם קשר בין החבילות כאשר בסופו של דבר ננהל כאילו משא ומתן על הפסקת הלחימה ונסיגה מעזה".

הוא הוסיף: "למרות שהייתי רוצה להיות אופטימי אני מאוד פסימי, אני לא חושב שסינוואר שינה את דעתו. אני חושב שזה לא טוב כרגע לסינוואר לעשות עסקה. ואני חושב שכולנו  בתקשורת כשאנחנו מדברים על עסקה כן או לא, אנחנו צריכים להסתכל אם זה טוב לסינוואר ולאיפה הוא רוצה ללכת, לא לאן אנחנו רוצים ללכת.

"הוא כרגע מצליח להמאיס אותנו בעיניי העולם ואנחנו לא מצליחים לשנות את זה. והוא כרגע גם מצליח להחזיק אותנו בגרון ואנחנו, כל הציבור בישראל, מפרפרים לנוכח האחיזה שלו. זה אנחנו, צריך להודות במגרעות של עצמנו ולקוות שבסופו של דבר נצליח לחסל אותו, וגם לחסל את התנועה הזאת לפחות פיזית, שזוממת מעבר לגבול איך היא הורגת אותנו".