מלחמת חרבות ברזל: דובר צה"ל בערבית, סא"ל אביחי אדרעי התייחס היום (ראשון) בסרטון לעלילות הדם שמופצות בימים האחרונים לפיהן חיילי צה"ל אונסים נשים פלסטיניות בבית החולים שיפא שברצועת עזה.

"אין מקום לכולם": חבר הכנסת ואטורי על סערת חוק הגיוס | האזינו
"ישראל מתעללת מינית בנשים פלסטיניות": בכירה אמריקנית באמירה מזעזעת

בפתח דבריו, אמר אדרעי: "אחרי שנכשלו בכל דבר, שופרות החמאס והתעמולה המציאו שקר חדש לפיו חיילים ישראלים אנסו נשים ורצחו אותן. כמובן ללא שום הוכחה. אישה אחת, שהתקשרה ואמרה שהיא מתקשרת ממה שהם מכנים ״בית חולים״, אף אחד לא יודע מי זו, רק הפריחה טענות ושקרים, כדי שאל ג'זירה ושופרות החמאס יפיצו את השקר".

"ערוץ אל ג'זירה ושופרות החמאס מנסים ללא הצלחה לייפות את הפרצוף של דאעש-חמאס אחרי השבעה באוקטובר ומעשי הטבח, האונס והשריפה שביצעו", המשיך. "חמאס נכשל בכל תחום, גם בשטח וגם בתקשורת. הוא טוען שבית החולים שיפא הוא בית חולים כמו כל בית חולים בעולם, רק שאין דרך להסתיר דבר מאור השמש, והתברר לכולם שבית החולים הפך למפקדת טרור".

"את הכישלון והמבוכה הזו מנסים לוחמי בתי המלון והמנהרות להעביר לניסיון נואש להמציא שקרים. דאעש-חמאס, לא אנחנו, אלה שהשתמשו במילה ״סבאיא״ כדי לתאר את הנערות והנשים שחטפו בשבעה באוקטובר. אתם והטרוריסטים של דאעש הייתם אלה שהשתמשו בביטוי הזה ובכך הסרתם את המסיכה מעל פרצופכם הנתעב", הוסיף לסיום.