תשעה אנשים נהרגו בסדרת תקיפות שבוצעו הלילה (בין שני לשלישי) סמוך לגבול הסורי עם עיראק, כך דווח במדינה. התקיפות כללו מספר יעדים באזור הגבול, ועל פי ההערכות ההרוגים הם מהמיליציות הפרו איראניות. לאחר מספר שעות, התבררו מספר פרטים אודות זהות המחוסלים, כמו גם פעילותם לפני כן. על פי דיווח ב"אל חדת" הסעודי,  נהרג האחראי על התקשורת של משמרות המהפכה.

ביקורת קשה בליכוד נגד ארה"ב: "חמאס היו הראשונים שבירכו על ההחלטה"
פגיעה מכוונת בנתניהו? "לאמריקאים טוב מה שאי הטלת הוטו עושה לו"

תחילה, ההערכה הייתה כי מי שביצעה את התקיפות היא ארצות הברית. עם זאת, לאחר זמן קצר בארצות הברית בחרו להכחיש את הדברים. כמו כן, דווח על חמישה פצועים כתוצאה מהתקיפות.  

בתקשורת הסורית התייחסו לחיסול, וטענו כי ישראל מבצעת מעקב בשטח סוריה אחרי מיליציות איראניות. כמו כן, אף נטען כי ישנם "סוכנים ישראלים" שפועלים בתוך שטח המדינה. בנוסף, נטען כי המחוסלים שהו בווילה בעת התקיפה. זמן קצר לפני כן, הם הגיעו למקום באמצעות כלי טיס, לאחר שיצאו מדמשק. 

מאז תחילת המלחמה, ישראל הגבירה משמעותית את פעולותיה בסוריה. באחת מהתקיפות שבוצעו בחודש שעבר, ביצעה ישראל שתי תקיפות בסמוך לדמשק, וגרמה לנזק לרכוש. לפי דיווחים, שתי התקיפות בוצעו מאזור רמת הגולן, ולפי אתר האופוזיציה הסורית - שלושה בני אדם נהרגו. לפי כלי התקשורת הסוריים, הדי הפיצוצים נשמעו באזור א-דימאס הסמוך לדמשק, שנמצא בקרבת הגבול עם לבנון.