הערב (ראשון) הותר לפרסום כי רס״ל סיון ווייל ז"ל נפל באירוע ה-RPG הקשה שאירע בח'אן יונס ביום שישי האחרון. ווייל בן ה-20, התגורר ברעננה ושימש כלוחם ביחידת אגוז, עוצבת הקומנדו, נפטר מפצעיו בבית החולים. 

לאחר סערות שרה נתניהו והבריטים: הדובר אילון לוי סיים את תפקידו
מוקד הקרבות הבא? חיל האוויר בתקיפת יעד חדש בעזה

עם היוודע דבר מותו פרסמה עיריית רעננה הודעה בה נכתב: "בצער רב ובכאב גדול אנו מודיעים על נפילתו בקרב של בן העיר, רס"ל סיון ווייל,  בן 20, לוחם ביחידת אגוז, עוצבת הקומנדו. רס"ל ווויל נפטר מפצעיו לאחר שנפצע ב- 29.3.24 בקרב בדרום רצועת עזה.  רעננה כואבת ומשתתפת בצערה הגדול של המשפחה".

חיים ברוידא, ראש העיר רעננה, אמר כי "הלב נשבר עם היוודע דבר נפילתו של בן העיר, בוגר תיכון מטרווסט, בקרב ברצועת עזה. רעננה איבדה במלחמה את הטובים שבבניה ובנותיה. כולנו מחבקים את משפחת ווייל וכואבים את כאבה על נפילתו בקרב של סיון. יהי זכרו ברוך".

הלווייתו של רס"ל ווייל תתקיים מחר בשעה 17:00 בבית העלמין הצבאי ברעננה. מסע ההלוויה יצא בשעה 16:30 מ"יד לבנים".

כוחות צה"ל בבית החולים שיפא (צילום: דובר צה"ל)

רס״ל אלון קודריאשוב ז"ל ממודיעין שנפל באותה תקרית הובא היום למנוחות. כמו כן, שישה לוחמים נפצעו בו באורח קשה, ועשרה נוספים נפצעו בדרגות פציעה שונות. 

התקרית הקשה אירעה כאשר טיל RPG אחד שוגר על ידי מחבל לעבר קומה במבנה שבו שהה הכוח מאגוז, בשכונת אל-אמל שבמערב ח'אן יונס. כתוצאה מהפיצוץ וקריסת הקירות נפל קודריאשוב ונפצעו עוד 16 לוחמים, שישה באורח קשה, חמישה בינוני וחמישה קל. בזירה התנהל מבצע חילוץ בהובלת יחידת 669 ומסוקי חילוץ של חיל האוויר, שפינו את הפצועים לבית החולים בתוך 55 דקות מרגע הפיצוץ. בחלק מהפצועים קשה בוצעו ניתוחי שטח מצילי חיים.