הותר לפרסום: הכטב"ם ששוגר לפנות בוקר (שני) מעיראק דרך ירדן לאילת פגע בהאנגר של חיל הים במפרץ אילת. כתוצאה מהפגיעה נוצר חור גדול במבנה. לא הרחק משם עגנו כלי שייט של חיל הים בהם אחת מספינת הטילים החדשות של זרוע הים מדגם סער 6. באירוע לא היו נפגעים אבל נגרם נזק למבנה. 

"אם עד היום אילת נחשבה כעיר בטוחה היום זו עיר על הכוונת"

בתוך כך, המיליציות הפרו-איראניות בעיראק פרסמו הצהרה ובה נכתב כי "בהמשך להתנגדות לכיבוש ולתמיכה בעמנו בעזה, ובתגובה למעשי הטבח שביצעה ישראל נגד אזרחים פלסטינים, בהם ילדים, נשים וקשישים, פעילי ההתנגדות האסלאמית בעיראק תקפו יעד חיוני בשטחים הכבושים באמצעות נשק מתאים". עם זאת, המיליציות לא פרטו מה היא מיקומה של המטרה שאליה כיוונו.

אל תגידו לא ידענו - הטבה מיוחדת למי שרוצה ללמוד אנגלית. לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

סער 6 החדשה של צה''ל (צילום: דובר צה''ל)
סער 6 החדשה של צה''ל (צילום: דובר צה''ל)

נזכיר לפני מספר שבועות טיל שיוט נחת בשטח פתוח סמוך לעיר. הטיל לא הופל אלא הצליח לחדור את מערך ההגנה ולהתפוצץ, אמנם בשטח פתוח, אבל בתוך ישראל.

התמונה בכתבה פורסמה לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים. מערכת האתר מכבדת זכויות יוצרים ומשקיעה מאמצים באיתור בעלי זכויות יוצרים לצורך שימוש בחומרים המופיעים באתר.  אם לדעתכם נפגעה זכותכם כבעלי זכויות יוצרים בחומר המופיע באתר זה, הנכם מתבקשים לפנות באמצעות דואר אלקטרוני לכתובת : [email protected]