מלחמת חרבות ברזל: נשיא איראן אבראהים ראיסי שחרר היום (שלישי) הצהרה ובה טען, כי חיסולו של מפקד כוח קודס, מוחמד רזא זאהדי, שבוצע אמש בבירת סוריה דמשק: "לא יישאר ללא מענה". בתמונת הכתבה מהמאה הקודמת, נראה המנהיג העליון של איראן ח'אמינאי יחד עם המחוסל הטרי זאהדי. תמונה שמעידה על הקרבה הגדולה שלו לדרג הבכיר ביותר באיראן.

"מכינים את הקרקע לפיגוע גדול": כך תיראה התגובה האיראנית לחיסול בדמשק
דיסקין מעיד במשפט נתניהו: “ביקש שאתערב, ידע שיש לי קשרים טובים”

בנוסף אמר נשיא איראן: "הציונים צריכים לדעת שהם לעולם לא ישיגו את מטרותיהם הרעות בפעולות לא אנושיות כאלה, והפשע הפחדני הזה לא יישאר ללא מענה".

על פי הדיווח של סוכנות הידיעות "תסנים", הנשיא ראיסי אמר: "הגנרלים הללו, לוחמים וותיקי התקופה האמיצה הם הגנה קדושה, הם בעלי ערכים אסלאמיים ואנושיים גבוהים בסוריה, והם הצטרפו בגאווה לשיירת הקדושים".

גם המנהיג בעליון של איראן, עלי חמינאי, הגיב והתחייב על "נקמה" נגד ישראל ואומר שהיא "תצטער" על התקפתה על הקונסוליה האיראנית בדמשק.

חיסול הבכיר האיראני מחמד רזא זאהדי. קרדיט: רשתות ערביות (צילום :רשתות ערביות)

"אני מביע את תנחומי למות הקדושים של ילדיו של רשיד מיהן אסלאמי, בנוכחות המנהיג העליון", המשיך. "בחיל משמרות המהפכה האסלאמית, ובמיוחד במשפחותיהם המכובדות, אני מתפלל לרוממות הקדושים הללו בדרגה ובחברותא עם האימאמים של אתאר".

בסיום ההצהרה אמר: "המשטר הציוני העלה על סדר יומו התנקשויות עיוורות, אך עליו לדעת כי לעולם לא ישיג את מטרותיו המרושעות עם כאלה צעדים לא אנושיים. הפשע הפחדני הזה לא יישאר ללא מענה".