שלושה מילדיו של ראש הלשכה המדינית של חמאס, אסמעיל הנייה חוסלו בתקיפה ישראלית ממערב לעיר עזה. ברכב שהותקף במחנה הפליטים שאטי, שהו יחד עם ילדיו של הנייה - חאזם, אמיר ומוחמד, גם שלושה מנכדיו - אמל, רזאן וח'אלד, שחוסלו גם הם בתקיפה. גורם ביטחוני מסר כי השלושה היו מעורבים בזרוע הצבאית של ארגון הטרור, כך דווח ב"וואלה!". 

ילדיו של הנייה שחוסלו בתקיפה בעזה (צילום: שימוש לפי סעיף 27א')
ילדיו של הנייה שחוסלו בתקיפה בעזה (צילום: שימוש לפי סעיף 27א')

בתגובה לחיסול, אמר הנייה: "עם הכאב והדם אנו יוצרים תקווה וחופש עבור עמנו, המטרה שלנו והאומה שלנו. הבנים שלי נשארו עם עמנו ברצועת עזה, ולא עזבו אותה. בני העם הפלסטיני שילמו מחיר יקר וגם אני". לדבריו, "זה לא ישפיע על דרישות חמאס להפסקת אש".

בשבוע שעבר, תושבת תל שבע בשנות ה-50 לחייה, קרובת משפחה של בכיר חמאס איסמעיל הנייה, נעצרה  בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס, והסתה לביצוע מעשי טרור בישראל. מעצרה הוארך עד ה-4 באפריל. חשודה בין היתר בהסתה לטרור. על פי נציג המשטרה, נמצאו בביתה ממצאים מפלילים, וכי יש לה מסוכנות. בנוסף, הזכיר בין היתר שיצאה לארצות ערב ב-2015.

אל תגידו לא ידענו - הטבה מיוחדת למי שרוצה ללמוד אנגלית. לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

כוחות משטרה גדולים פשטו על מתחם בתל שבע שבו מתגוררת החשודה, ואיתרו בביתה מסמכים, אמצעי מדיה, טלפונים, ממצאים נוספים וראיות הקושרות אותה לביצוע עבירות ביטחוניות חמורות נגד מדינת ישראל. בהמשך היום היא צפויה להיות מובאת בפני בית המשפט, שם בהתאם לחומרי החקירה עשויה המשטרה לבקש את הארכת מעצרה.