רשת "אל-מיאדין" הלבנונית, המזוהה עם חיזבאללה, דיווחה הלילה (שבת) כי הבסיס שהותקף בעיראק הוא "בסיס כאלסו" הממוקם דרומית לבגדד, ובו שוכן בין היתר המטה של רמטכ"ל המיליציות הפרו-איראניות במדינה. גורם ישראלי הכחיש בשיחה עם CNN כי לישראל הייתה מעורבות בתקיפה שנערכה לפנות בוקר על בסיס של המיליציות הפרו-איראניות בעיראק. מקביל, גם ארצות הברית מרחיקה את עצמה מהאירוע וטוענת כי לא מדובר בפעולה של הצבא האמריקאי.

"מביך עד כמה ישראל לא מקשיבה לנו": בארה"ב נסערים מהתקיפה באיראן
לא ציפה לזה: האכזבה העצומה של פוטין לאחר התקיפה באיראן

בתוך כך, הודיעו המיליציות לפנות בוקר כי שיגרו תקיפה לעבר בסיס "עובדה" שבדרום, אך במרחב אילת לא נשמעו אזעקות ולפי שעה אין אישור ישראלי לדיווח. מזכ"ל מיליציית סיד א-שהדאא בעיראק, אבו אלאא' אל-ולאא'י, אמר כי "תהיה תגובה מול מי שעומד מאחורי התקיפה. לא משנה מי זה יהיה".

לטענת גורמים בעיראק, עד כה נרשמו בתקיפות הרוג אחד ומספר פצועים. עוד נמסר כי במהלך ההפצצות, בוצעו שני גלי תקיפות שונים. בתקשורת המקומית גם דווח על עשרות מטוסים אמריקאים שטסים מעל מספר אזורים בבגדד, בבל וכרבלא. 

גורם ביטחוני בעיראק צוטט ברשת CNN האמריקאית, בנוגע לפיצוצים שאירעו במחסן תחמושת השייך למיליציות הפרו איראניות. בבסיס אחר, נשמעו בסך הכל חמישה פיצוצים, כך נטען. 
התקיפה בעיראק  (צילום: רשתות ערביות)
התקיפה בעיראק (צילום: רשתות ערביות)
אתמול דווח ברשת ABC האמריקאית, כי ישראל תקפה לפני כיממה את מערך ההגנה של מתקן הגרעין בנתנז. כמו כן, אף קיימת הערכה כי התקיפה השביתה את המערך, אם כי היא אינה מאומתת. אותו הגורם הוסיף כי התקיפה נועדה להעביר מסר לאיראן כי היא מחזיקה ביכולת לתקוף את אתרי הגרעין שלה. 
התקיפה בעיראק (צילום :רשתות ערביות)

באלחדת הסעודי דווח כי את המתקפה ביצעו שלושה מטוסי F-35. גורם אמריקאי צוטט במדינה, וטען כי התקיפה בוצעה מחוץ לשטח איראן. יחד עם זאת, על פי דיווח אחר ברשת CNN, לא נרשמו במקום פגיעות משמעותיות. התקיפה בוצעה סמוך לעוספיה שבאיראן.