איראן רומזת שחילופי המהלומות הנוכחיים לקראת סיום? 72 שעות אחרי התקיפה שמיוחסת לישראל באיספהאן, נפגש היום (ראשון) המנהיג העליון של המשטר, האייתוללה עלי חמינאי, עם בכירי הצבא ושיבח אותם על ביצועיהם. זאת, על אף שהודה שהטילים ששיגרה איראן לישראל לא פגעו ביעדיהם. על פי סוכנות הידיעות האיראנית המנהיג אמר בפגישה כי "מה שחשוב הוא להראות את הכוח שלנו, לא את מספר הטילים או המטרות".

ארה"ב ואיראן מנהלות משא ומתן להחייאת הסכם הגרעין | דיווח
נתניהו קיבל מסר חריג: אלו יהיו ההשלכות אם תהיה תקיפה עוצמתית באיראן

עוד אמר חמינאי כי סוגיית מספר הטילים ששוגרו ושפגעו במטרות אינה חיונית במבצע זה והוסיף כי הבסיס לפעולת הכוחות היה להציג את יכולותיו ורצונו של העם האיראני בזירה הבינלאומית.

בהמשך אמר כי "לכל אירוע יש עלויות ורווחים, והדבר החשוב הוא לצמצם את העלויות ולהגדיל את הרווחים בחוכמה, וזה מה שעשו הכוחות בהתפתחויות האחרונות. אסור לנו לעצור ולהמשיך בפעילות לחידוש כלי נשק ושיטות מודרניות להתמודדות עם האויב".". 

בתוך כך, השבוע פורסם ב-inews כי מקור המקורב לממשל ביידן מסר כי הבית הלבן שוקל הסכם גרעין חדש עם איראן בתמורה להסרת כמה סנקציות כלכליות על טהרן, כדי למנוע מלחמה אזורית.

המקור אמר: "השקפה אחת בממשל היא שהנשיא רואה הזדמנות להתחיל בשיחות דיפלומטיות להחייאת הסכם הגרעין עם איראן. למיטב הבנתי, זה נתפס כדרך לפיוס הן את ישראל והן את איראן. מובטחת לישראל שאיום גרעיני מאיראן יבוטל ואיראן תהיה מובטחת שתגובה צבאית מישראל על אדמתה תימנע יותר'".