ע"פ דיווח של גלי צה"ל, במהלך פיזור מתנחלים שנכנסו לשטח פרטי פלסטיני, אחד הישראלים התעמת עם הכוחות בזירה - ושחרר את כלבו כדי שיתקוף את אחד מלוחמי צה״ל.

במהלך החג: 270 מטרות טרור הושמדו בעזה, חלקן בשטחים הומניטריים
סיום המלחמה בעד עסקה? ההצעה שנתנה ישראל לחמאס

כאמור, מספר מתנחלים נכנסו אתמול (שבת) לשטח פרטי פלסטיני, סמוך ליישוב סוסיא בדרום הר חברון. כוחות משטרה וצבא הגיעו למקום כדי לפזר ולהרחיק את היהודים מהמקום.

במהלך האירוע, אחד הישראלים התעמת עם הכוחות בזירה - ושחרר את כלבו כדי שיתקוף את אחד מלוחמי צה״ל. הכלב תקף את הלוחם, והוא ננשך, נפצע באורח קל ופונה לטיפול רפואי בבית חולים. 

שניים מהמתנחלים נעצרו לחקירה במשטרת ישראל. 

מדובר צה״ל נמסר: "נסיבות האירוע ופציעתו של הלוחם נחקרים. לוחמי צה״ל פועלים לשמירה על ביטחון התושבים, החוק והסדר. צה״ל מגנה כל גילוי אלימות נגד חייליו וכוחות הביטחון, ויפעל למיצוי הדין".

ממועצת הר חברון נמסר: "בשעות האחרונות מפורסמת ידיעה חמורה בערוצי התקשורת אשר טוענת כי מתיישב מסוסיא תקף עם כלבו חייל צה״ל. מדובר בידיעה שאינה נכונה. אף מתיישב לא תקף או שיסה את כלבו בחיילי צה״ל. מועצת הר חברון פועלת בשיתוף פעולה הדוק מול חטיבת יהודה למען ביטחון תושבי הר חברון. התקרית המצערת בה חיילי מילואים גירשו יהודים משטחי מרעה מותרים למרעה תיבדק ותטופל".