צה"ל אישר בשעות הבוקר (שלישי) כי השיג שליטה מלאה במעבר רפיח, לאחר שהקבינט אישר אמש פה אחד את תוכנית הפעולה בעיר הדרומית. בפתח תוכניתם ב-103FM אמר ינון מגל לבן כספית: "אני שמח לבשר שהגיע רפיח, כפי שאמרתי. אתה כתבת שלא יהיה רפיח".

מאמר המערכת בוול-סטריט ג'ורנל: "אין ברירה אלא לפעול ברפיח"
תרגיל מהסרטים: סינוואר חיכה לסוף כדי לטרוף את הקלפים | בן כספית

כספית השיב לו: "כל הזמן אמרתי שיהיה רפיח, ויהיה דרדלה. זה מה שקורה עכשיו, אז אני לא מתרגש, תגיד מה שתגיד", הוא המשיך: "בן גביר איים שאם לא תהיה פעולה ברפיח לא תהיה ממשלה, אז מה זה אומר? יפוצצו שתיים-שלוש מנהרות, והפוחלץ יכריז על הניצחון המוחלט.

"בקיצור, מארגנים לביבי מסיבת ניצחון פיקטיבית ברפיח, שדרות והעוטף חטפו הלילה, הצפון חוטף מאה רקטות ביום, אתמול נהרגו שני מילואימניקים במטולה, כל הרצועה שם עדיין מפונה, ואותו גורם מדיני שאתם יודעים מי הוא אמר 'מה זה משנה אם תושבי הצפון יחזרו עד אחד בספטמבר?'".

דגל ישראל מונף במעבר רפיח (צילום: רשתות ערביות)
דגל ישראל מונף במעבר רפיח (צילום: רשתות ערביות)

מגל הטיח בו: "אתה מקריא את הישגי האויב, להראות כמה רע פה בזמן המלחמה", וכספית התפוצץ: "אתה העולב הגדול ביותר שנתקלתי בו. אתה אדם נקלה ברמה בלתי נתפסת".

מגל השיב: "רק בגלל שביבי בשלטון אתם מוותרים על ערך הניצחון במלחמה. אתה מבין לאיזה בור תחתיות הגעת? אתם כל היום מבלבלים את המוח, אתם פשוט חבורה של מבלבלי מוח".

"גם היום כתבתי שרפיח זה ספין כי זה ספין", השיב כספית. "הניצחון המוחלט זה גם ספין. אנחנו נלחמים עדיין ביהודה ושומרון ועוד לא הגענו לניצחון המוחלט, צריך פשוט להילחם כל הזמן ולהוריד את הראש במכסחת הדשא. אתה פרי אהבתם של איציק זרקא ורמי בן יהודה. הדיבור המזוהם שלך אתמול הזכיר לי את שני הטאלנטים האלה".

מגל השיב: "אתם חושבים שאני מתרגש מהדברים שלכם? שמשפיע עליי הדיבור המתועב שלך? אתה מדבר על רמי בן יהודה ואיציק זרקא? במה אתה טוב מהם? אנחנו בזמן מלחמה עכשיו, נלחמים, זה לא משחק של מכבי תל אביב. משפחות נהרסות. אתם פוגעים ברוח המלחמה, אז איך אתם רוצים שנסתכל עליכם?".