לאחר 24 שעות של מרדף: כוחות הביטחון חיסלו הערב (שני) את שני המחבלים שהציתו אמש קראוון מגורים בחוות שדה אפרים שבאזור בנימין. יחד איתם חוסלו שני מחבלים נוספים. בקראוון מתגורר זוג צעיר שניצל מניסיון הפיגוע באורח נס. השניים לא נכחו במקום מפני שהתארחו אצל קרובים באותו זמן במסגרת חגיגות שבע ברכות לרגל הנישואים הטריים. 

חמאס זה משחק ילדים: ארסנל הנשק המפלצתי של חיזבאללה נחשף    
עסקת החטופים תרד מהפרק? "נתניהו תלוי יותר מתמיד בסמוטריץ' ובן גביר"

תיעוד שני המחבלים מציתים קרוואן מגורים בחוות שדה אפרים בבנימין (צילום :מצלמות אבטחה)

מסרטון שהופץ ברשתות החברתיות עולה כי שני מחבלים הגיעו הלילה לאזור חוות שדה אפרים כשהם חמושים ועוטים אפוד צבאי המגן על גופם. אחד המחבלים נשא עימו מיכל דלק גדול.

בסרטון האבטחה נראה המחבל כשהוא שופך חומר דליך מתוך המיכל שאחז בידיו, אל קרוואן נייד הניצב על גבי משאית. תוך שניות הפך המקום למלכודת אש אדירה. בכל אותו זמן נראה המחבל כשנשקו שלוף, ככל הנראה מחשש שייחשף על ידי מתנחלים. 

בקרוואן המדובר, כך עולה, התגוררו בני הזוג שנישאו כאמור לאחרונה ואשר אמש שהו באירוח בבית של קרוב משפחתם במסגרת חגיגות שבע ברכות לנישואיהם.

לוחמי האש שהוזעקו למקום, פעלו לדבריהם תחת איום פח"עי ממשי וזאת על מנת לשלול הימצאות לכודים במקום וכן לכבות את השריפה, שכילתה את הקרוואן. 

רב רשף אלירן צרויה, קצין החקירות של מחוז יהודה ושומרון מסר: "המצית שפך חומר דליק, ולאחר מכן הצית את המבנה" כך ניתן לראות בסרטון שהוצג גם בפני לוחמי האש ובפני חוקר הדליקות. 

מדיווח שמסר מפקד המשמרת עולה: "קיבלנו דיווח על שריפה בחוות שדה אפרים בבנימין. עם ההגעה למקום, זיהינו מבנה המשמש למגורים אשר עולה באש. פעלנו במקום לכיבוי השריפה תחת אבטחה צבאית, זאת עקב חשש לחדירת מחבלים לחווה".