צה"ל ממשיך בתקיפת מטרות של חמאס ברצועת עזה. הערב (שני) תקפו כלי טיס של חיל האוויר את משרדי ערוץ אל אקצא של חמאס בעיר עזה. על פי דיווח פלסטיני, צה"ל התקשר להנהלת הערוץ והודיע להם לפנות את המבנה תוך 10 דקות והשמיד אותו. מנהלו אמר כי השידורים יחזרו תוך דקות. 
הפצצת ערוץ אל אקצא של חמאס

תיעוד תקיפות צה"ל ברצועת עזה. צילום: דובר צה"ל
דובר צה"ל מסר כי "מטוסי קרב של צה"ל תקפו את מבנה תחנת הטלוויזיה "אל אקצא", הנמצא בלב העיר עזה. המבנה מצוי בבעלות ארגון הטרור חמאס ושימש את הארגון לפעילות צבאית הכוללת העברת מסרים לפעילי טרור גם בגדה, קריאות מפורשות לביצוע פיגועי טרור והדרכה כיצד לבצע אותם. בשידורי התחנה מופיעה הסתה קשה נגד מדינת ישראל ואזרחיה, הדרכות ושיטות לביצוע פיגועים נגד אזרחים וחיילים והשגת נשק. מדובר בתקיפה של נכס שלטוני מרכזי של חמאס שבוצעה בהמשך לתקיפות הנרחבות שביצע צה"ל ובתגובה למתקפת הטרור שמוביל ארגון הטרור חמאס לעבר אזרחי ישראל".
הפצצת תחנת אל אקצא של חמאס


עוד קודם לכן נהרגו שלושה מחבלים בתקיפות חיל האוויר ברצועת עזה, כך דיווחו מקורות פלסטינים. ארגון החזית העממית הודיע כי שניים מאנשיו נהרגו בתקיפה על קבוצת חמושים באזור בית להיא שבצפון הרצועה. לפי משרד הבריאות של חמאס, שלושה בני אדם נוספים נפצעו בתקיפה. מחבל של הג'יהאד האסלאמי נהרג בתקיפה של צה"ל על קבוצת חמושים ממזרח לרפיח שבדרום הרצועה.
  דובר צה"ל, תא"ל רונן מנליס, אמר לחברת החדשות כי "במהלך אחר הצהריים לאחר שנערכנו ותגברנו כוחות, חמאס בוחר לפתוח במתקפה נגד אזרחים ויורה טיל נ"ט לעבר אוטובוס אזרחי. אנחנו נמצאים בעיצומה של תקיפת מטרות רחבה מאוד גם באמצעות כלי טיס וגם טנקים. המתקפה תלך ותתגבר בשעות הקרובות. חמאס ישלם מחיר כבד מאוד".

מדובר צה"ל נמסר כי "דובר צה"ל מוסר כי בשעות האחרונות מטוסי ומסוקי קרב, טנקים וכלי טיס של צה"ל תקפו למעלה מ-70 יעדי טרור של ארגוני הטרור חמאס והג'יהאד האיסלאמי הפלסטיני ברחבי רצועת עזה. היעדים שנתקפו בשעה האחרונה על ידי מטוסי קרב הם מנהרת טרור התקפית בדרג' תפח, ארבעה מתחמים צבאיים ברפיח ודיר אל באלח וכן עמדת תצפית של ארגון הטרור חמאס בג'בליה".
 
"בנוסף נתקפו מטרות גא"פ ובהן שתי מנהרות טרור התקפיות ברפיח, אתר לייצור אמצעי לחימה ברפיח, ארבעה מתחמים צבאיים בנציראת, רפיח ובית להיא, עמדת שיגור ירי תלול מסלול בג'בליה. התקיפות בוצעו בתגובה למתקפת הטרור שמובילים ארגוני הטרור משטח רצועת עזה לעבר אזרחי מדינת ישראל. צה״ל רואה בחומרה רבה את מתקפת הרקטות לעבר ישובים בשטח ישראל. ארגון הטרור חמאס נושא באחריות לכל הנעשה ברצועת עזה וממנה, והוא יישא בהשלכות לפעולות הטרור המופעלות נגד אזרחי ישראל".
ארגוני הטרור ברצועה מסרו בהודעה משותפת כי "אם ישראל תמשיך להגיב לתגובה הנוכחית שלה אזי הפלגים ירחיבו את טווח והאינטנסיביות של השיגורים ויכניסו יישובים מרוחקים יותר למעגל הירי". לפי דיווח נוסף, ביתו של המפקח הכללי על משרד הפנים של חמאס, אבי עבדאללה לאפי, הותקף על ידי צה"ל. לא דווח על נפגעים בתקיפה. מוצב אל-באדר של חמאס בצפון מערב העיר עזה ומוצב באזור אל-קרארה הותקפו על ידי מטוסי ומסוקי קרב.

כמו כן, דווח כי כי מטוסי חיל האוויר תקפו יעד של הזרוע הצבאית של חמאס, גדודי עז א-דין אל קסאם, בחוף של דיר אל-בלח שבמרכז הרצועה, בבסיס שבעבר השתייך לכוח 17 של הרשות הפלסטינית. מדיר אל-בלח פונו ארבעה נפגעים בני משפחה אחת לבית החולים, שנפגעו באורח קל מרסיסים בעת ששהו בבית.