קצין צה"ל שנפצע קשה מאוד בפעולה מבצעית בתחילת השבוע ברצועת עזה שוחרר היום (שישי) מבית החולים סורוקה דוקטור ג'ורג' גרימברג, מנהל המחלקה לכירורגית כלי דם בסורוקה, שניתח את הקצין סיפר כי "לאחר טיפול ראשוני שקיבל בשטח ובמסוק פונה החייל לביה״ח כשהוא סובל מפצע ירי. לאחר ייצוב מצבו בחדר טראומה תוך ביצוע פעולות מצילות חיים, הובהל לחדר ניתוח שם בצענו פעולות כירורגיות מורכבות". הוא הוסיף: "לאחר אשפוז ביחידה לטיפול נמרץ כללי, הוא התאושש והועבר להמשך טיפול במחלקה לכירורגית כלי דם. הקצין שוחרר היום במצב טוב לשיקום".
כזכור, הוא נפצע באורח קשה מאוד במהלך פעולה מבצעית שבוצעה ברצועת עזה, ופרטיה לצד פרטי היחידה וכן פרטיו של הקצין הבכיר שנהרג במהלכה יישארו חסויים. הקצין שנהרג הוא סא"ל מ', ומדובר בבעל הדרגה הגבוהה ביותר שנהרג במהלך פעילות מבצעית, מאז מבצע צוק איתן. 
בארגון חמאס חגגו את הריגת הקצין ופרסמו מידע על התקרית. מהודעת חמאס עולה כי בחילופי האש עם כוח צה"ל שפעל אמש בעזה, ובתקיפות חיל האוויר לאחר מכן, נהרגו שישה פעילי חמאס, בהם המפקד בזרוע הצבאית של הארגון נור ברכה, פעיל נוסף בשם מאג'ד אלקרא, ופעיל אחד של ועדות ההתנגדות העממית. בעקבות האירועים בוטלו הלימודים באזור עוטף עזה, וראש הממשלה בנימין נתניהו החליט להקדים את הגעתו לישראל מפריז.

הרמטכ"ל רב-אלוף גדי איזנקוט התייחס לאירוע ואמר כי ״כוח מיוחד של צה"ל פעל הלילה במבצע בעל חשיבות גבוהה לביטחון ישראל. הכוח וכוחות חיל-האוויר ניהלו קרב אמיץ בקור רוח ובגבורה. מצדיע לכוחות. צה״ל חייב לסגן-אלוף מ׳ יותר משניתן לספר. מחבק את משפחתו ומאחל החלמה לקצין צה״ל הפצוע״.