הפיגוע שסוכל בסוף השבוע האחרון בבואנוס איירס שבארגנטינה נמנע, לכאורה, בעקבות מידע של "המוסד" הישראלי, כך דווח הערב (שני) ב"החדשות". על פי דיווחים, המוסד העביר לרשויות הארגנטינאיות מידע על כך שתא טרור המונה שני אחים לבנונים ובני דודם, שגויסו לחיזבאללה, תכננו לבצע פיגוע נגד מוסדות יהודיים בארגנטינה. גורמי ביון של המדינה הגיעו לדירת המסתור של השלושה, עצרו אותם וחשפו כלי נשק ואמצעי לחימה רבים. 



בחקירתם, הודו השלושה כי תכננו לבצע פיגועים נגד מטרות יהודיות. בביתם נמצאו כאמור כלי נשק רבים, ביניהם רובים ואקדחים. מהמשטרה המקומית נמסר כי בין חפציהם של החשודים נמצאה תמונה של דגל חיזבאללה, של מנהיג הארגון חסן נסראללה ומסמכים נוספים בערבית.



השרה לביטחון פנים של ארגנטינה, פטרישיה בולריץ', ציינה אז כי כוחות הביטחון במדינה בודקים כל פעילות חשודה ברקע וועידת G-20 שתתקיים בבירה, אולם כעת מתברר כאמור כי מטרתם של החשודים הייתה מוסדות יהודיים, פעולות שכבר בוצעו בעבר בארגנטינה.

כזכור, בסוף חודש אוקטובר הותר לפרסום כי המוסד הישראלי העביר לדנמרק את המידע שסייע בסיכול פיגוע איראני בשטחה. המודיעין האיראני ניסה על פי החשד להוציא לפועל פיגוע במדינה, כשמטרתו היא מנהיג הסניף הדני של תנועת המאבק הערבי לשחרור העיר אהוואז, בה בוצע בחודש ספטמבר האחרון פיגוע רצחני כנגד אנשי משמרות המהפכה. על פי הדיווח, המשטרה עצרה אזרח נורווגי עם רקע איראני ב-21 לאוקטובר בחשד למעשים.


בחודש יולי פורסם כי המוסד סיכל פיגוע בעיירה סמוך לפריז נגד ארגון המתנגד למשטר בטהרן שתכנן לבצע כינוס במקום. הסיכול בוצע, על פי הדיווחים, תוך שיתוף פעולה עם גורמי מודיעין מקבילים בצרפת, בלגיה ובגרמניה. הסוכנים ביצעו שורה של פעולות כולל האזנות ומעקבים על מנת ללכוד את תא הטרור שבראשו עמד דיפלומט איראני שישב בווינה.