בימים אלו מתקיים גיוס נובמבר לגבעתי. שקד ממן, שמתגייס היום לחטיבה, מספר: “נולדתי בקיבוץ ארז, עברתי עם המשפחה לקיבוץ שדה יואב בגיל 10, ושם אני גר עד היום. זהו נוף ילדותי והוא עיצב אותי להיות מי שאני היום. זה היה לי מובן מאליו מאז שאני ילד שאתגייס לקרבי. אני לא יודע להסביר מה אני בדיוק מרגיש, אבל אני מאוד מתרגש. אני בא לגיוס בתחושת שמחה". 
 
ממן הוא הבכור במשפחתו, ולו שני אחים ואחות קטנים. "אני מתווה את הדרך", אמר, "זאת הפעם הראשונה שבה אמא שלי באה ללשכת הגיוס ללוות את הילד שלה. רציתי מאוד להגיע לגבעתי. לפני הגיוס עשיתי שנת שירות בקיבוץ נירים, קרוב לבית. אני מרגיש שהשנה הזאת עזרה לי להתכונן טוב יותר לשירות הקרבי שלי, להתרחק לאט לאט מהבית, לקחת יותר אחריות ולהשפיע בצורה אחרת. 

“אני מאחל לעצמי שאצליח להתפתח ולפרוח, לברוא את עצמי מחדש וללמוד, ורוצה להביא את הכישרון והיכולות שלי לידי ביטוי. נוסף על כך אני מאוד רוצה ליהנות מהשירות הצבאי שמתחיל היום. ההורים שלי גאים בי על כל התהליך שעברתי. היום מתחיל עוד חלק בפזל שמרכיב את חיי", סיכם ממן ערב גיוסו.


סא"ל עברי אלבז, מג"ד גדס"ר גבעתי, אמר למתגייסים החדשים: “אתם נכנסים לתקופה מאתגרת ומרגשת. ברוכים הבאים למשפחה הסגולה – משפחת גבעתי. אני מאמין במתגייסים החדשים שמגיעים אלינו ומאחל לכם שערך הרעות, החברות והתרומה יובילו אתכם לכל מקום שאליו תלכו. מאחל לכם שתבינו את גודל השליחות והחשיבות שמלווה אתכם ואת האחריות המונחת על כתפיכם ברגעים אלו".