שבועיים לפני שהתפטר בגלל התגובה הישראלית לעימות בין ישראל לחמאס ברצועת עזה, נפגש שר הביטחון דאז אביגדור ליברמן עם ראש המודיעין הפלסטיני מאג'ד פרג' ואת השר המקשר לישראל ברשות הפלסטינית חוסיין א-שייח, כך דווח הערב (שני) בחדשות "כאן". על פי הדיווח, ליברמן הזמין את השניים לפגישה, וניסה ליצור קשרים עמם.



על פי הדיווח, במהלך הפגישה טען ליברמן בפני שותפיו הפלסטינים כי הוא אינו קיצוני, וניסה לבדל את עצמו מראש הממשלה בנימין נתניהו. בין הנושאים שהשלושה דיברו עליהם, על פי הדיווח, היו התיאום הביטחוני בין הצדדים, הקלות אפשריות לרשות האווירה ברחוב הפלסטיני. ליברמן אף אמר לפלסטינים כי הוא "מוכן לדבר על שיתופי פעולה כלכליים וביטחוניים בשטחי A". 



הפלסטינים, לעומת זאת, לא הסתפקו בהצעות של ליברמן ודרשו את הפסקת הכניסות של כוחות צה"ל לשטחי A, קידום פרויקטים בשטחי C ופתיחה מחדש של ההסכמים הכלכליים בין ישראל לרשות הפלסטינית - הסכמי פריז. ליברמן השיב לדרישות הפלסטיניות ואמר שזוהי לא העת לדון בכך, אך הבטיח לשוב אליהם עם תשובות בנוגע לחלק מהדברים, אך בשל התפטרותו לא שב אליהם. הפלסטינים ציינו כי בשל הבטחתו של ליברמן לשוב אליהם, הם לא הרגישו בפגישה כי יש בכוונתו של ליברמן להתפטר.



ליברמן הכחיש את הפרסום ואמר: "צר לי שהמידע לא נבדק בהתראה סבירה כפי שמקובל טרם השידור. תיאור הפגישה והתכנים כפי ששודרו לא קשורים למציאות. לא היו ולא נבראו. מטבע הדברים שר הביטחון מקיים קשר שותף עם כל גורמי הביטחון באיזור כולל עם הפלסטינים. לא דובים ולא זבובים".