אירוע חמור אירע במהלך השבת בגבול הצפון, כאשר שני מקלעים כבדים מסוג מא"ג נגנבו מחיילי צה"ל בגבול, ככל הנראה לאחר שנותרו ללא השגחה, בעת שהיו בתוך תותח של צה"ל. המשטרה הצבאית חוקרת את האירוע החמור, ובמקום מתבצעות סריקות של צה"ל, כאשר גם המשטרה מעורבת בעניין. 



מדובר צה"ל נמסר בתגובה: "התקבל דיווח על גניבת שני נשקים משטח פתוח בו שהה כוח צה"ל בצפון הארץ. כוחות סורקים במרחב למציאתו. המשטרה הצבאית פתחה בחקירת נסיבות האירוע".



בנוסף, היום פתחו כוחות צה"ל בירי לעבר שלושה אנשי חיזבאללה שניסו לגעת באמצעים הטכנולוגיים של צה"ל על גבול לבנון. כאמור, כוח צה"ל ביצע לעברם ירי והרחיק אותם מהמקום. האירוע התרחש במובלעת "רקפת". בלבנון טענו לעומת זאת כי לא מדובר באנשי חיזבאללה אלא בחיילים שערכו סיור ופטרלו באזור. 



בתוך כך, צה"ל חשף הערב כי אותרה מנהרת טרור נוספת בגבול לבנון, שעל פי ההערכות נחפרה בימים האחרונים. צה"ל מלכד את המנהרה, כך שמי שינסה לחדור מתוכה ייפגע. התוואי של המנהרה נמצא בשטח ישראל, וראשי המועצות באזור עודכנו. ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר בעקבות חשיפת המנהרה כי "צה"ל ומערכת הביטחון ממשיכים לפעול בצפון בהצלחה רבה. בשיטתיות ובנחישות אנחנו מחסלים את נשק המנהרות של חיזבאללה. הפעולה הזאת היא בתחילתה ודרושים קור רוח ואורך רוח. נמשיך לפעול עד להשלמתה - וכך נעשה".



בצה"ל טוענים כי העבודות יימשכו על פי התוכנית, למרות מזג האוויר המקשה עליהן. כמו כן הוסיפו כי מדובר בהפרה חמורה של הריבונות הישראלית ושל החלטה 1701 של האו"ם.