יו"ר ישראל ביתנו, ומי שכיהן עד לא מזמן כשר הביטחון של מדינת ישראל, אביגדור ליברמן, הזהיר הבוקר (שישי) בתכניתו של ניסים משעל  ב-103FM כי "נסיגת הכוחות האמריקאים מסוריה מעלה באופן משמעותי את הסיכוי לעימות כולל בצפון". הוא הסביר כי "איראן, חזבאללה וסוריה מרגישים שהם נמצאים על הסוס, יש להם רוח גבית מהרוסים, והם מצפצפים על החוקים".



לדבריו, "הבעיה בהחלטה האמריקאית היא שעכשיו הם ייצרו פרוזדור יבשתי שיעי שיגרום להברחות נשק מאיראן לסוריה, ואנחנו נהיה חייבים לפעול. הוצאת הכוחות האמריקאים תגרום למציאות חדשה לחלוטין, ותגובת סוריה וחיזבאללה בהחלטת עלולה להיות אחרת. אנחנו לא צריכים להתכונן למתקפת מנע, אלא רק להיות ערוכים להתגרויות מצד חיזבאללה".



עם זאת, טען כי "יש לכבד את החלטת הנשיא. לפי החוקה האמריקאית הנשיא הוא גם המפקד העליון והוא האחראי על המהלכים הללו. ארה"ב פועלת לפי האינטרסים שלה".



 

בהתייחס להתפטרותו של ג'יימס מאטיס מתפקיד שר ההגנה האמריקאי, אמר: "שנינו התפטרנו בדיוק מאותה הסיבה. לא תמיד צריך לשמור על הכיסא. כשראש המדינה לא תואם את השקפת עולמך - אין מה לעשות. לתפיסתי מה שקורה בארץ, במיוחד באזור יהודה ושומרון זו כניעה לטרור".
 
כשנשאל על יחסיו עם נתניהו, לאחר התפטרותו, סיפר: "כרגע ביני לבין נתניהו יש נתק. אני מתגעגע לתפקיד, אבל חושב שפעלתי נכון בהחלטתי לפרוש. לתפיסתי, הממשלה הזו היא ממשלת הישרדות, ולא מצליחה לתפקד. אנחנו רואים לבד מה לא עובד שם. קחו לדוגמה את חוק גיוס החרדים. אם הוא לא יעבור ב־15 לינואר זאת תהיה כניעה לחרדים. כל יום שעובר הממשלה הזו מאבדת עוד ועוד נקודות". 

בסיום הריאיון נשאל ליברמן האם הוא רואה את הבחירות באופק, ואמר: "כאיש אופוזיציה אני מעדיף בחירות בחודש אוקטובר, אבל כאזרח מדינת ישראל אני חושב שהבחירות צריכות להתקיים כבר מחר".